Kirjoittaja Aihe: Solifer 6702i pohjakuvaa mittoineen?  (Read 2378 times)

Poissa TonyN

• KunniaVaanari
  • Mäntsälä/ Kellokski
Vs: Solifer 6702i pohjakuvaa mittoineen?
« Vastaus #30 : 22.09.2012, 21:58:51 »
Mikä noista matkaajista tekee tilavemman oloisia?

Pohjaratkaisu ja hyvin suunnitellut kalusteiden paikat luultavsti ;) saattaa olla että tuo matkaaja jääkin taloon ::)
VW Passat 3.2FSI Variant -07 + Projekti Solifer 6102i

Ex Solifer 450 -86,Matkaaja 8000 -92

SFC 133499

Poissa TonyN

• KunniaVaanari
  • Mäntsälä/ Kellokski
« Vastaus #31 : 22.09.2012, 22:01:49 »
Olin itse etsimäs vaunuja ja on kyllä kirjava valikoima sekä suuri osa todella heikko kuntoista.
hakemalla saa hakea matkaaja kuume oli ja se loppu kun viimesimmän kävin kattoo ...
piti olla niin hyvä 9404 listanauhatkin oli pätkinä ja vähän oli tunkkaa eikä varmaan oltu tänä kesänä reissattu oli semmosessa heinikossa  :)
hyymerin asuntomobiili lähti seuraavalle omistajalle palvelemaan ja melkeen alko harmittaa kun ei vaunua meinannu löytyä
hupsista nyt seisoo pihassa 2006 atria  ;D  ;D
ei enää kuumetta ja pohjaratkasu vähän sama mitä TonyN hakee eli takatila kokonaan sänkynä sekä kaksi yläpetiä joista toinen kiinteä.
pituus suunnassa siinäkin on sänky vain 190cm eli sama mitä 9404 matkaajassa

nyt vain siivousta ja omat kamat sisälle   :) :)
Onnea uudelle vaunulle! Tuliko minkä tyypin adria? Itsekin katsellut niitä sillä silmällä ;)

SFC 133499

Poissa TonyN

• KunniaVaanari
  • Mäntsälä/ Kellokski
« Vastaus #32 : 22.09.2012, 23:06:20 »
Mikä noista matkaajista tekee tilavemman oloisia?

Pohjaratkaisu ja hyvin suunnitellut kalusteiden paikat luultavsti ;) saattaa olla että tuo matkaaja jääkin taloon ::)

Kyllä tossa solikassa silti jotain taikaa on :D Täytyy seurata jos vaikka tulis hyvä vastaan.

SFC 133499

Poissa humoristi

• Vaanari
  • **
« Vastaus #33 : 23.09.2012, 22:55:07 »
Olin itse etsimäs vaunuja ja on kyllä kirjava valikoima sekä suuri osa todella heikko kuntoista.
hakemalla saa hakea matkaaja kuume oli ja se loppu kun viimesimmän kävin kattoo ...
piti olla niin hyvä 9404 listanauhatkin oli pätkinä ja vähän oli tunkkaa eikä varmaan oltu tänä kesänä reissattu oli semmosessa heinikossa  :)
hyymerin asuntomobiili lähti seuraavalle omistajalle palvelemaan ja melkeen alko harmittaa kun ei vaunua meinannu löytyä
hupsista nyt seisoo pihassa 2006 atria  ;D  ;D
ei enää kuumetta ja pohjaratkasu vähän sama mitä TonyN hakee eli takatila kokonaan sänkynä sekä kaksi yläpetiä joista toinen kiinteä.
pituus suunnassa siinäkin on sänky vain 190cm eli sama mitä 9404 matkaajassa

nyt vain siivousta ja omat kamat sisälle   :) :)
Onnea uudelle vaunulle! Tuliko minkä tyypin adria? Itsekin katsellut niitä sillä silmällä ;)

kiitos...  :)  tuli laitettua atrialta Classika 563 uk
olen todella tyytyväinen vaunuun parin päivän päästä lähtä testi reissulle.
täytyy sit kirjotella lisää kokemuksia.

joo on niissä solikoissa ja matkaajissa taikaa sekä se oma tunnelma  :)  mutta pitää ajan kanssa ettiä jos meinaa hyvän yksilön löytää  :D

toivottavasti hyvä löytyy. innolla seuraillaan millon solikan löydät  8) 8)