Kirjoittaja Aihe: Kuormuri veturina ilman C1E:tä, mitä seurauksia?  (Read 1664 times)

Poissa Aakku

• KunniaVaanari
Vs: Kuormuri veturina ilman C1E:tä, mitä seurauksia?
« Vastaus #15 : 10.10.2012, 18:05:04 »
Jees, kiitoksia. Itse huomasin kuorkiksi kun rajoitin ilmoitti itsestään yhdeksänkympin nopeudessa, otteesta vielä varmistin. Auto on 2002 vuoden Jumper Sitikka joka oli lainassa. Siinä vaiheessa ei kuitenkaan enää oikein reissua voinut perua joten reilu sata kilometriä pelättiin poliisia... Toi pikkurekkakortti piti aikoinaan hommata, mutta en silloin huomannut lain muutosta, kuukautta aiemmin kun asiasta kyselin sen olisi saanut pelkällä inssillä, nykyään autokoulu. Mutta jos käry käy ei kuitenkaan ilmeisesti viedä korttia, rahalla selviää. Kuuluukohan tuo niihin sakkoihin joita keräämällä pääsee hekiseksi eroon kortista?
Kyllä senkin, joka lainaa autoaan tulee varmistaa lainaajan ajolupa lain mukaan.
Volkswagen Westfalia California -97

Poissa Ossi66

• KunniaVaanari
« Vastaus #16 : 11.10.2012, 11:53:48 »
Jees, kiitoksia. Itse huomasin kuorkiksi kun rajoitin ilmoitti itsestään yhdeksänkympin nopeudessa, otteesta vielä varmistin. Auto on 2002 vuoden Jumper Sitikka joka oli lainassa. Siinä vaiheessa ei kuitenkaan enää oikein reissua voinut perua joten reilu sata kilometriä pelättiin poliisia...
Kyllä senkin, joka lainaa autoaan tulee varmistaa lainaajan ajolupa lain mukaan.

Jos lainaa kuorma-auton C-kortilliselle ei tee mitään laitonta.
Volvo V70 D5 -05
Dethleffs Camper Lifestyle 510DB -08
Ex. Dethleffs NewLine 500 SK -06/05
SF-C Lohenpyrstö

Poissa Aakku

• KunniaVaanari
« Vastaus #17 : 11.10.2012, 18:44:06 »
Jees, kiitoksia. Itse huomasin kuorkiksi kun rajoitin ilmoitti itsestään yhdeksänkympin nopeudessa, otteesta vielä varmistin. Auto on 2002 vuoden Jumper Sitikka joka oli lainassa. Siinä vaiheessa ei kuitenkaan enää oikein reissua voinut perua joten reilu sata kilometriä pelättiin poliisia...

Jos lainaa kuorma-auton C-kortilliselle ei tee mitään laitonta.
...jaa, juu. Kärryähän ei lainattukaan.
Volkswagen Westfalia California -97