Kirjoittaja Aihe: Päivitys 2.0.x ja Tapatalk tuki  (Read 2915 times)

Poissa Pumppis

• KunniaVaanari
  • Fiat Lux
Vs: Päivitys 2.0.x ja Tapatalk tuki
« Vastaus #15 : 11.01.2013, 20:47:04 »
Jatkat näköjään samaa linjaa. ???
Ja mikähän oli asiasi foorumipäivityksen osalta? Siitähän tässä keskusteltiin.
Ylläoleva kommentti on oma käsitykseni asiasta.
Sen voi ottaa henkilökohtaisesti.

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
  • Otalampi, Vihti, Uusimaa
« Vastaus #16 : 11.01.2013, 21:58:56 »

Sinä olet siinä keskustelussa näköjään ihan pihalla, niinkuin muutenkin.
Solifer 620 Finlandia -95.
MB C200 CDI -11.

Poissa jorma

• KunniaVaanari
« Vastaus #17 : 12.01.2013, 12:30:08 »
Vähitellen pitää huolestua mikä tällaisen foorumin kohtaloksi muodostuu. Näyttää aika pahalta. ???
Volvo S60 2.4d aut. -07
Volvo V70 D5 man. -03
Solifer S5+ -03
Fiat 2.4TD Dethleffs -88, suomen hienoin.
Erilaisia vaunuja 60-luvulta lähtien.

Poissa Pumppis

• KunniaVaanari
  • Fiat Lux
« Vastaus #18 : 12.01.2013, 16:03:45 »
No voe tokkiissa tuassiisa.

Eikös ne nuo mainostajat maksane ylläpidolle että me foorumin lukijat näemme heidän mainoksensa ja sitenhän ne nuo mainostajat sitten maksavat siitä että haluamme tulla tänne vielä uudelleen ja näemme heidän mainoksensa sitten.

Oikeasti Pumppis, jos se noin helposti on päivitettävissä (15 min kuten Fenix sanoi) niin eihän tässä pitäisi ongelmaa enää olla....ja jos minua ei palsta kiinnostaisi sen teknisen infon takia niin olisihan minä tehnyt kuten moni muukin entinen foorumilainen.
Kysymys kuuluukin: Oletko maksanut foorumin käytöstä jotain? Jos olet, saat vaatia rahoillesi vastinetta. Mainostamisesta taisi olla aikoinaan kysely. Siinä hyväksyttiin (muistaakseni) hillityt mainokset. Sen suon ylläpitäjälle että kulujen korvaamiseksi saa mainostuloja. Tuskin tämän palstan mainostotot mikään rahasampo ole. Ja jos olisi, rahat eivät ole minulta eikä muiltakaan palstan lukijalta pois. Itse en käytä palstoja joiden mainokset koen häiritsevinä.

Ehkä ihaa voi nalle-puhin kanssa perustaa oman palstan kun ylläpito on noin helppoa. Vuorossa oleva päivityspäivystäjä rientää heti tekemään tarvittavat muutokset kun joku palstan käyttäjä vain vihjaakin siihen suuntaan.

Vähitellen pitää huolestua mikä tällaisen foorumin kohtaloksi muodostuu. Näyttää aika pahalta. ???
Jaa, mikä on muuttunut? Onko kaikki pilalla kun päivitys ei ole tullut heti luvattuna ajankohtana. Palstahan toimii edelleen vanhalla tavalla.
Palstan lukijoita ei varmaankaan lisää mjon harrastama sivustahuutelu ja riidanhaasto.

Sinä olet siinä keskustelussa näköjään ihan pihalla, niinkuin muutenkin.

Poissa Fenix

• Tuorevaanari
  • *
« Vastaus #19 : 12.01.2013, 17:38:55 »
No jaa. Harrasteena minäkin palstoja pyöritän. Jos käyttäjilleni jotain päivityksiä lupaan ja ilmoitan, niin ei siihen viikkoja, kuukausia tai jopa vuosia mene. Ei varsinkaan silloin, kun kyse on oikeasti pikku jutusta, kuten tällä foorumilla. Siksi minusta näytti siltä, että homma ei oikeen ole hallussa ja kirjoitin nuo yksityiskohtaiset ohjeet, että homma sujuisi käytännössä keneltä tahansa. Kyllä ylläpitäjältä se puolisen tuntia pitäisi löytyä aikaa, joka kaikkien päivitystoimien ja ohjeiden lukemiseen menee, jos kerran ylipäänsä tahtoo foorumia ylläpitää ja täyttää lupauksensa.

En minä tätä kyllä tarkoittanut mitenkään pahalla mijoa kohtaan, mutta jälleen kerran eräs riidankylväjä, joka on täältä kymmeniä foorumilaisia ajanut pois, sai tämänkin ketjun käännettyä turhaksi peitsien kalisteluksi. Niinpä taidan minäkin äänestää "jaloillani" ja poistun tältä foorumilta ainakin niin kauaksi aikaa, että Ignore User-modaus on asennettuna. Että onnea vaan Pumppis.
Matkaaja VW LT31 -84

Poissa Pumppis

• KunniaVaanari
  • Fiat Lux
« Vastaus #20 : 13.01.2013, 10:25:16 »
En minä tätä kyllä tarkoittanut mitenkään pahalla mijoa kohtaan, mutta jälleen kerran eräs riidankylväjä, joka on täältä kymmeniä foorumilaisia ajanut pois, sai tämänkin ketjun käännettyä turhaksi peitsien kalisteluksi. Niinpä taidan minäkin äänestää "jaloillani" ja poistun tältä foorumilta ainakin niin kauaksi aikaa, että Ignore User-modaus on asennettuna. Että onnea vaan Pumppis.
Yksin onkin hankala riidellä. Olipas mukavaa että päätit osallistua. Viestisi huokuu lämmintä ystävällisyyttä ja suvaitsevuutta.
Pahoittelen kaikkien puolesta että emme omaa ylivertaista teknistä tietämystä ja täydellistä ajankäytön hallintaa.

Toivotan hyvää matkaa, minne sitten oletkin menossa.

Poissa Topelius

• Nettivaanari
« Vastaus #21 : 13.01.2013, 11:46:14 »
Yksin onkin hankala riidellä. Olipas mukavaa että päätit osallistua. Viestisi huokuu lämmintä ystävällisyyttä ja suvaitsevuutta.
Pahoittelen kaikkien puolesta että emme omaa ylivertaista teknistä tietämystä ja täydellistä ajankäytön hallintaa.

Toivotan hyvää matkaa, minne sitten oletkin menossa.

Miksi aina pitää tapella. Eihän kukaan muu kuin Pumppis täällä jaksa täällä käydä,kun aina vaan tapellaan, oli aihe sitten mikä tahtoo. Aika moni on äänestänyt jaloillaan ko henkilön vuoksi.

Olisikin kyllä suotavaa että ylläpito puuttuisi asiaan ennekuin on liian myöhäistä.
« Last Edit: 13.01.2013, 11:51:02 kirjoittanut Topelius »
Volvo V70 D5 "optimoitu"
Hobby 650 kfu.

Poissa ihaa

• KunniaVaanari
« Vastaus #22 : 13.01.2013, 12:22:08 »
Olisikin kyllä suotavaa että ylläpito puuttuisi asiaan ennekuin on liian myöhäistä.

Lienee jo hiukan myöhäistä...ja se oli ennenaikainen ilo minun puolelta kehua että sivusto aukeaa kerralla, nyt on viikonlopun ollut sama vanha juttu, täytyy päivittää kerran että pääsee sivulle. Kuten täällä on mainittu, ei meitä vanhoja tämä klikkailu haittaa mutta uudet luulevat että tämä ei ole enää toimiva ja menevät sitten menestyksekkäästi orgille.

Poissa humoristi

• Vaanari
  • **
« Vastaus #23 : 13.01.2013, 12:34:04 »
joo on se kumma kun jutut lähtee aina "oihi" aiheen luisumaan .
sekin että aina aletaan nokkimaan toisia. riitaan/kettuiluun tarvitaan aina kaksi tai useampi osapuoli. (peiliin saa kattoa)
jos joku henkilö ottaa niin päähan niin eikö sitä voi purkaa turhautumista muualle tai kettuilla vaikka yv:llä  ;D
toki toisaalta on mukava välillä seurata kun porukka "painii" ja vääntää asiaa ratakiskosta  ;D
(kuhan pysyy kohtuudessa)

jos vaikka koittas palata aiheeseen  ;)
hyvähan se on että näita sivuja päivitetään ja sama se vaikka ei nopeasti tapahdu kunhan joku pitää järjestystä yllä
eihan siitä haittaakaan ole vaikka tapahtus nopeamminkin mutta minulle käy nykyinenki tahti  :)
pää asia että apuja ja neuvoja saa

Lisäys: tuo kyllä on tosi mitä ihaa kirjotti
« Last Edit: 13.01.2013, 15:03:19 kirjoittanut humoristi »

Poissa Pumppis

• KunniaVaanari
  • Fiat Lux
« Vastaus #24 : 13.01.2013, 15:54:54 »
Mistä tämäkin "riita" sai alkunsa?
Kun ihaa vaati päivitystä tehtäväksi, esitin vaatimusta ja sen oikeutusta kritisoivan kirjoituksen. Tämä ei sopinut wannabe moderaattorin määrittelemään soveliaaseen keskustelun kulkuun ja jälleen olen palstahäirikkö. Samalla tuli sivustahuuteluita täysin ilman varsinaiseen asiaan liittyvää tekstiä.

Nyt voisi tämän ketjun keskustelijat mennä peilin eteen ja kysyä kuka haastaa riitaa. Jos mielipiteeni ei kiinnosta, siihen ei tarvitse vastata. Tai voi antaa vastakommentin jossa voi kertoa miten ja miksi olen väärässä. Pihallaolokommentit ja häiriköksi leimaaminen ei keskustelua edistä.

Antaa mijon hoitaa päivitykset siilloin kun parhaaksi katsoo. Olettaisin hänen kysyvän apua jos sitä tarvitsee.
Annetut rautalankaohjeet tulkitsisin esittäjänsä pätemisentarpeena ja vi**uiluna.

Poissa ihaa

• KunniaVaanari
« Vastaus #25 : 13.01.2013, 16:07:04 »
Ai nyt minä olenkin ollut jo oikein vaatimassa tänne päivitystä ?

No antaa sitten noin olla...mua tässä ei mikään muu kismitä kuin tuo lupaus jota ollaan jo itsekukin odottanut, minä en itseasiassa kaipaa tänne muuta kuin Tapatalk tuen niin saisi kännykällä luettua palstaa ilman että täytyy tulla sivuille lainkaan, sillä on eri kätevä palstaa selailla, ei haittaa vaikka foorumi olisi muuten hankala sillä onnistuu se kätevämmin.

Poissa perho-ukko

• KunniaVaanari
  • Filetillä kun fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
« Vastaus #26 : 13.01.2013, 16:36:46 »
 Saihan ne poijjat riidan aikaseksi!!!!!!
VW 28 LT-85 FIILIS  ,solifer 55 TT ,Kafi 540 ,Spite Musketeer

Poissa humoristi

• Vaanari
  • **
« Vastaus #27 : 13.01.2013, 16:37:20 »
Mistä tämäkin "riita" sai alkunsa?
Kun ihaa vaati päivitystä tehtäväksi, esitin vaatimusta ja sen oikeutusta kritisoivan kirjoituksen. Tämä ei sopinut wannabe moderaattorin määrittelemään soveliaaseen keskustelun kulkuun ja jälleen olen palstahäirikkö. Samalla tuli sivustahuuteluita täysin ilman varsinaiseen asiaan liittyvää tekstiä.

Nyt voisi tämän ketjun keskustelijat mennä peilin eteen ja kysyä kuka haastaa riitaa. Jos mielipiteeni ei kiinnosta, siihen ei tarvitse vastata. Tai voi antaa vastakommentin jossa voi kertoa miten ja miksi olen väärässä. Pihallaolokommentit ja häiriköksi leimaaminen ei keskustelua edistä.

Antaa mijon hoitaa päivitykset siilloin kun parhaaksi katsoo. Olettaisin hänen kysyvän apua jos sitä tarvitsee.
Annetut rautalankaohjeet tulkitsisin esittäjänsä pätemisentarpeena ja vi**uiluna.

olen kyllä samaa mieltä että kannattaako antaa vastausta jos jonkun mielipide ei kiinnosta.
mutta jos vastaa niin vastausta voisi perustella enemmän kuin yhdellä lauseella.

modentaattorin hommiin en ota kantaa
muuta kuin minusta asiat hoituu hyvin vaikka aikaa vie
ei tässä mihinkään ole kiire ainakaan minulla  ;D

Poissa tahko

• KunniaVaanari
« Vastaus #28 : 13.01.2013, 17:01:52 »
Jaa, eipä ole pitkä aika siitä kun joku peräsi  parannusehdotuksia ylläpidolle (konkreettisia?) ja sitten kun niitä joku antaa (päivitys ohjeita) niin tämä on pätemistarvetta ja vi***ilua. Tuota vaadetta en ihaan kirjoituksesta tässä ketjussa nyt kyllä löydä. ???

Poissa ihaa

• KunniaVaanari
« Vastaus #29 : 13.01.2013, 18:08:28 »
Tuota vaadetta en ihaan kirjoituksesta tässä ketjussa nyt kyllä löydä. ???

Taisi Pumppis ottaa sen minun kehuni Fenixille ja ihmettelyni päivityksen hitaudesta sitten sellaisena vaatimuksena päivityksen nopeuttamiseen, väärin meni vain....mun mielestä edelleen jos se noin helppoa on kuin Fenix kuvaili niin palstalle pitäisi saada lisää "henkilökuntaa".

Hyvän sivustonhan mijo on tehnyt mutta taitaa aika vaan olla kortilla hänellä.