Kirjoittaja Aihe: Info aukesi ensimmäisellä  (Read 2256 times)

Poissa JeanS

• KunniaVaanari
  • Häme
Vs: Info aukesi ensimmäisellä
« Vastaus #30 : 28.12.2012, 17:58:22 »
Kovasti vaikuttaa väki olevan "tyytyväistä" ylläpitäjän pyyteettömästi tekemään ilmaiseen työhön joka pitäisi täyttää kaikki odotukset. Arvoisat F5 kiukuttelijat voivat itse osallistua ylläpitoon että tuosta vakavasta ongelmasta päästään eroon.

Jos sivu ei aukea normaaliin tilaan, kannattaa lukea siinä oleva teksti. Kun tekstin on sisäistänyt, huomaa siinä kerrottavan päivitystyön olevan meneillään. Päivämäärien kera.

Kuinkakohan paljon info menettää uusia jäseniä kun sivut on valkoisia? Minua ei noi nappien painamiset häiritse kun tiedän asian.
Asia on juuri näin.
Tuskin tuo vakio kävijöitä häiritsee, mutta vieraat ja uudet jäsenet eivät sivustolle löydä.

Poissa Pumppis

• KunniaVaanari
  • Fiat Lux
« Vastaus #31 : 28.12.2012, 19:02:31 »
Kovasti vaikuttaa väki olevan "tyytyväistä" ylläpitäjän pyyteettömästi tekemään ilmaiseen työhön joka pitäisi täyttää kaikki odotukset. Arvoisat F5 kiukuttelijat voivat itse osallistua ylläpitoon että tuosta vakavasta ongelmasta päästään eroon.

Jos sivu ei aukea normaaliin tilaan, kannattaa lukea siinä oleva teksti. Kun tekstin on sisäistänyt, huomaa siinä kerrottavan päivitystyön olevan meneillään. Päivämäärien kera.

Kuinkakohan paljon info menettää uusia jäseniä kun sivut on valkoisia? Minua ei noi nappien painamiset häiritse kun tiedän asian.
Niinpä. Jos jollain on ideoita asian korjaamiseksi, ylläpidolle voi asian kertoa. Jataasvaivattiinnäppäinpanalluksella-kommentit ei tilannetta muuta.
Ylläoleva kommentti on oma käsitykseni asiasta.
Sen voi ottaa henkilökohtaisesti.

Poissa tahko

• KunniaVaanari
« Vastaus #32 : 28.12.2012, 19:47:18 »

Niinpä. Jos jollain on ideoita asian korjaamiseksi, ylläpidolle voi asian kertoa. Jataasvaivattiinnäppäinpanalluksella-kommentit ei tilannetta muuta.

Niinpä. tämähän on palaute ja kysymykset sekä tiedotteet osio, elikkä ylläpidollehan nämä ikäänkuin on osoitettu. Elikkä täälläkin ilmeisesti voi asiasta kirjoittaa/mainita ???

Poissa Yrjö

• KunniaVaanari
  • Lempäälä
« Vastaus #33 : 28.12.2012, 21:41:16 »
  Ekalla. ;D
Super Sprite Alpine- Opel Astra 2.0 8 v. Caravan -Hilleberg Nammatj 2GT-Helkama 6 v.
    Yrjö Tapola

Poissa putkimies

• KunniaVaanari
« Vastaus #34 : 28.12.2012, 21:51:31 »

Ninpä, onko tullut mieleesi kirjoittajien karkoittuminen. No sovitaan ettei kerrota muille. Pidetään ne vaan tietämättöminä.
« Last Edit: 28.12.2012, 21:56:26 kirjoittanut putkimies »

Poissa Kotilo

• Vaanari
  • **
« Vastaus #35 : 30.12.2012, 10:36:38 »
Jee neljännellä kerralla onnistuneesti sisään :)  Yleensä pääsee jo joko toisella tai viimeistään kolmannella yrityksellä ;)

Poissa retkeilijä

• Nettivaanari
  • Savo
« Vastaus #36 : 30.12.2012, 12:21:29 »
Osoitteella http://karavaanari.info en pääse ensimmäisellä koskaan, mutta kun osoite on http://karavaanari.info/index.php se onnistuu.  :D

Edit: Peruutus. Ei enää minullakaan.
« Last Edit: 30.12.2012, 21:10:19 kirjoittanut retkeilijä »
Fiat Solifer Mobile 596 1,9TD, aiemmin Soliferit S4, 470 ja 450 sekä Sprite Alpine

Poissa Aakku

• KunniaVaanari
« Vastaus #37 : 30.12.2012, 13:18:47 »
Osoitteella http://karavaanari.info en pääse ensimmäisellä koskaan, mutta kun osoite on http://karavaanari.info/index.php se onnistuu.  :D
Mulla on tuo jälkimmäinen osoite kirjanmerkeissä. Ei onnistu silläkään.
Volkswagen Westfalia California -97

Poissa Yrjö

• KunniaVaanari
  • Lempäälä
« Vastaus #38 : 31.12.2012, 13:05:27 »
 Ekalla. ;D
Super Sprite Alpine- Opel Astra 2.0 8 v. Caravan -Hilleberg Nammatj 2GT-Helkama 6 v.
    Yrjö Tapola

Poissa Happa66

• Nettivaanari
« Vastaus #39 : 01.01.2013, 02:59:40 »
En oo koittanu ie.lla (mikähän sekin on) enkä F5:sella kaan. Olen monella eri koneella tullut sivustolle ja pitkän aikaa on vaatinut kahdesti "klikkaamaan" sivua. No eihän se mitään, kun sen tietää, MUTTA tietääkö sen myös uudet "vaanarit", jotka "vahihgossa" pääsivät sivuille eka kerrralla ja kirjautuivat? TÄMÄ ei ole kritiikkiä ylläpitoa kohtaan, vaan oma kokemus ja mietelause.

a-p
as.a, Mb-508, -81 (vuokrattavana)
as.a, Mb-913, -76 (omassa käytössä)
vaunu sprite, -76 (liikenteessä)
vaunu kafi, -82 ("kausipaikalla")
vaunu cabby, -76 (projekti)
vaunu Hobby 610 Prestige -89 (käytössä)

Poissa Yrjö

• KunniaVaanari
  • Lempäälä
« Vastaus #40 : 01.01.2013, 13:33:49 »
   Parilla viime kerralla on vaatinut yhden kerran päivittämään.
    Yrjö Tapola

Poissa Aakku

• KunniaVaanari
« Vastaus #41 : 01.01.2013, 14:13:40 »
Eihän tässä vielä mitään päivitystäkään ole tapahtunut, joten kaikki näyttää toimivan vanhaan malliin.
Pian varmaan alkaa tapahtua, koska päivitys on luvattu Joulun aikana. Mun Joulunaika alkaa olla jo huomenissa ohi.
Volkswagen Westfalia California -97

Poissa Hämmästynyt

• Nettivaanari
« Vastaus #42 : 01.01.2013, 14:17:32 »
Aina aukeaa viimeisellä yrityksellä.

Poissa tahko

• KunniaVaanari
« Vastaus #43 : 01.01.2013, 19:58:18 »
Eihän tässä vielä mitään päivitystäkään ole tapahtunut, joten kaikki näyttää toimivan vanhaan malliin.
Pian varmaan alkaa tapahtua, koska päivitys on luvattu Joulun aikana. Mun Joulunaika alkaa olla jo huomenissa ohi.

Juu, kyllähän tuo loppiainen lähestyy, siihen kait tuo joulun aika päättyy :( Mutta se hyvä puolihan tuossa joulun aikana lupauksessa on että sehän siirtyykin kätevästi ensi jouluun :o

Poissa ihaa

• KunniaVaanari
« Vastaus #44 : 02.01.2013, 08:40:29 »
Eipä se aukeakaan enää kertaheitolla, nyt saa taas olla klikkailemassa. Odottelen jo uutta päivitystä jotta tuo Tapatalk tukikin saadaan kännykkään...

Loppiaisenahan se on sitten selvää, Joulu loppuu siihen.