Kirjoittaja Aihe: Telttojanne myyvät karavaanarit  (Read 519 times)

Poissa kristalah

• Nettivaanari
  • Kabe no.1 mutta vaihtelu virkistää ;-)
Telttojanne myyvät karavaanarit
« : 05.03.2013, 21:37:53 »
Olemme itse joutuneet vaunun vaihtojemme yhteydessä joskus vaihtamaan myös telttaa jos on ollut esim. tarvetta kokoteltalle.
Olen muutamia kertoja havainnut hauskan ilmoitus menettelyn... mehän ei olla tyhmiä vaan googlea ja esim. Isabellan sivuja käyttöä osaavaa kansaa.
Tässä täysin fiktiota : Meille on turha yrittää kaupata vuosimallin 2006 kuvastosta löytyvää telttaa 2011 luvun telttana  :(.  se että jos teltan väritykset ja verhojen värit eivät täsmää sen 2011 vuosimallin kuvaston telttoihin edes mielikuvitusta käyttämällä, ja kyseinen teltta verhoineen löytyy 2006 kuvastosta, onhan meillä oikeus kysyä teltan alkuperää ja mistä ja koska hankittu... ehkä on parempi jos ei myyjänä ihan varmaksi tiedä, jos on vaikka itse käytettynä ostanut... laittaa tekstiin että teltan ikä XXXX oma arvio. Miten ois....
« Last Edit: 05.03.2013, 21:40:30 kirjoittanut kristalah »
ex: Matkaaja x2 Solifer x1 Kabe x3
ex: Volvot 740 -92, 850 - 95  V70 + 98
Volvo v70 04  kaikki "Fazerin sinisiä"
RAV4 07 + 2011 Fendt 390 FH Bianco

Poissa kristalah

• Nettivaanari
  • Kabe no.1 mutta vaihtelu virkistää ;-)
Vs: Telttojanne myyvät karavaanarit
« Vastaus #1 : 31.03.2013, 09:45:40 »
Laitan tähän vielä pari esimerkkiä mitkä olen kuullut saunan lauteilla, ja voi jopa sopia tuotteeseen kuin tuotteeseen.
Löydät etsimäsi teltan täältä netistä, edullinen ja hyväksi kehutun kuvan kanssa varustetun. Yrität soittaa ilmoituksen numeroon johon ei vastata, lopuksi kun joku langan päästä vastaa, niin et saa sovittua aikaa koska voi telttaa tulla hakemaan kun ei itse myyjä tiedä koska mahtaa olla kotona, viikon soittamisen jälkeen et saa ketään kiinni numero ei ole käytössä tuuttaa puhelin. Jos haluat ilmoitella tuotettasi netissä mitä olet myymässä, kerro että tuote on myyty, poista ilmoitus, tai jos olet vahingossa laittanut väärän hinnan tuotteelle pahoittelle virhettä ja korjaa ilmoitus.
Toinen tarina on vielä pahempi, myyjä on ottanut netistä kuvan teltasta joka on esim. kuvastosta lainattu ja paikan päälle kun menet katsomaan niin kyseessä ei ole edes saman merkkinen teltta ???.

Hiukan on teltta hankinnat ottaneet lujille sanoisinko....

Hintojen vertailu kannattaa ostat uutta tai käytettyä.

Me tilasimme uuden teltan, ja hinta samalle teltalle vaihteli 1870 euron - 1490 euron välillä. Sieltä ostetaan mistä halvemmalla saadaan vai miten se meni... ja käytetystä teltasta 10% euron hinnan pudotus on liian vähän, kun palvelukin on sitä mitä se on, soittelua viikko tolkulla, vääriä telttoja eri paketeissa, ei kuvien mukaisia, ei kunnoltaan luvattuja... jos itse haluan myydä jokun tuotteen, niin myyn sen, jos en niin en sitä nettiinkään laita myytävien palstalle, ja jos mulle ei voi soittaa kuin 1 tuntia per päivä työkiireiden vuoksi niin voin hyvin kirjoitaa senkin tiedon.

Ps. muistakaan vielä vaunun ja autojen vaihtajat jos kauppaan kuuluu teltta tai katos niin avatkaa pussi ja kokeilkaa se paikan päällä, ettei käy niin kuin ystävillemme viime keväänä, kauppaan kuului vaunu kokoteltta joka oli siisti, ekaa kertaa pystyttäessä kotipihassa ostaja huomasin teltan olevan liian pieni ei siihen ostettuun vaunuun kuuluvaksi, ja myyjäm kommentti oli se että kokoteltta on kokoteltta.. he eivät tienneet että paketissa oli liian pieni teltta.
« Last Edit: 31.03.2013, 09:52:09 kirjoittanut kristalah »
ex: Matkaaja x2 Solifer x1 Kabe x3
ex: Volvot 740 -92, 850 - 95  V70 + 98
Volvo v70 04  kaikki "Fazerin sinisiä"
RAV4 07 + 2011 Fendt 390 FH Bianco