Kirjoittaja Aihe: Racechip  (Read 411 times)

Poissa jamo57

• Nettivaanari
Racechip
« : 15.04.2013, 07:17:55 »
MoikkaMoi!

Onko kukaan laittanut veturiinsa Racechip Standard viripalikkaa?
Onko tullut lisää luvattuja hevosia/vääntöä?
- Vaunuilua jo vuodesta 1989 -

Poissa JJJ

• Nettivaanari
Vs: Racechip
« Vastaus #1 : 15.04.2013, 12:24:21 »
En suosittele. Itse olen muutamia noita asentanut ja huomannut että halvalla ei hyvää saa. Jos haluat virittää kyseisellä tavalla niin promotech on selkeästi parempi vaihtoehto mutta hintakin 3-4 kertaa kalliimpi. Itselläni juuri promotech käytössä.
Hobby 650 Umfe / Voortti ja karavaanari jo vuodesta 2010
Leuka pystyssä kohti uusia pettymyksiä.

Poissa Catiska

• Tuorevaanari
  • *
« Vastaus #2 : 15.04.2013, 16:22:32 »
Itse en suosittelisi mitään näistä "lisäbokseista"... Ihan omakohtaiseen kokemukseenkin perustuen tehonlisäys on melko vaatimatonta mutta ongelmia voi aiheuttaa. Tyypillisestihän nuo nostaa polttoainepainetta lisätäkseen ruiskutusmäärää. Tämä taas voi aiheuttaa (ja aiheutti minulla) melko kalliin korkeapainepumpun vaurion.

Seuraavat autot teetin ihan kunnolla, eli ohjelma sisään dynon päällä. Tulos oli ihan eri luokkaa ja ainakin minulla ongelmaton. Tosin kuten kaikissa virityksissä, riski näissä on olemassa. Tyypillinen ongema on kaksoimassavauhtipyörä. Jotkut luulee että vika on huonolaatuissessa vauhtipyörässä tms. mutta jos ei ymmärrä ko. kapineen merkitystä ja toimintaa ei voi ymmärtää miksi se vaurioituu helposti "optimoinnissa". Mutta, tuokin on pitkälti käyttäjän hallittavissa oleva asia, tai sitten pyytää ohjelmoimaan koneen niin, että ihan alakierroksille ei oteta vääntöä kovin paljoa lisää jotta pysyttäisi vääntövärähtelyssä sillä alueella mihin ko vauhtipyörä on suunniteltu.

Poissa jamo57

• Nettivaanari
« Vastaus #3 : 17.04.2013, 07:56:37 »
Kiitoksia vastauksista! Jätetään laittamatta.  :)
- Vaunuilua jo vuodesta 1989 -