Talvimatkailusta olisi mukava kuulla juttua. Missäpäin olet joko lumiseen aikaan tai muutoin talvimatkailua harrastanut?Vai onko caravanharrastuksesi talvista kausipaikalla lomailua?
Lainaus käyttäjältä: piispala - 09.05.2009, 12:16:42 Lainaus käyttäjältä: Alan - 09.05.2009, 12:07:59 On. Minua ei FB:iin saa. Mukavampi olisi joko nämä sivut tai paikka, johon ei tarvitse ladata henkilötietojaan. Edit: Mijo ehtikin jo kirjoittaa asiasta, hienoa.Vieraanvarainen vaanari voisi muakin kiinnostaa, on tuossa aina vaunulle tilaa. No ei tuokaan kauhean tarkka voi olla henkilötietojen suhteen, kun on siellä koiria ja kissojakin Ei... mutta jos muut on siellä omilla nimillä niin kieltämättä Alan Vaanarinen kuulostaa oudolta vaikkapa ystävälistalla...
Lainaus käyttäjältä: Alan - 09.05.2009, 12:07:59 On. Minua ei FB:iin saa. Mukavampi olisi joko nämä sivut tai paikka, johon ei tarvitse ladata henkilötietojaan. Edit: Mijo ehtikin jo kirjoittaa asiasta, hienoa.Vieraanvarainen vaanari voisi muakin kiinnostaa, on tuossa aina vaunulle tilaa. No ei tuokaan kauhean tarkka voi olla henkilötietojen suhteen, kun on siellä koiria ja kissojakin
On. Minua ei FB:iin saa. Mukavampi olisi joko nämä sivut tai paikka, johon ei tarvitse ladata henkilötietojaan. Edit: Mijo ehtikin jo kirjoittaa asiasta, hienoa.Vieraanvarainen vaanari voisi muakin kiinnostaa, on tuossa aina vaunulle tilaa.