Kirjoittaja Aihe: Nuoret Vaanarit  (Read 34870 times)

Poissa jonninjoutava

• KunniaVaanari
  • Melkein Lappi Rovaniemi
Nuoret Vaanarit
« : 01.04.2007, 17:47:52 »
No jo onko kaikki niin vanhoja vaanareita että tänne ei ole tullut vielä mitään ::)
Turhanpäivainen
Volvo 940 Matkaaja 9004

Tukos

• Vieras
Vs: Nuoret Vaanarit
« Vastaus #1 : 01.04.2007, 18:43:02 »
Ei kai. Olen vaan odotellu että joku aloittaa ekan keskustelun täällä  ;) 

Poissa Rokker

• -Matti Kivistö-
  • Global Moderator
  • KunniaVaanari
  • Vihti, Uusimaa
« Vastaus #2 : 01.04.2007, 18:46:00 »
Olen mainostanut tätä IRC-Galleriassa ja irkissä, mutta ei ole ottanut tuulta alleen :/

Rokk Oon !
Solifer 6102i -89 + Matkaaja 560 -82/83 | Volkswagen Campingwagen [Westfalia] -76
SFC 114207
LA/CB ch. 7fm/19am: Rokker / KILA49

Tukos

• Vieras
« Vastaus #3 : 01.04.2007, 18:49:23 »
No, nytpä tää nyt sitten sai sitä tuulta. Paitsi että oonko mää nuori...No, sitte oon vanha ku itestä tuntuu siltä.   ;D No hyvä ku hoksas hyvissä ajoin tän harrastuksen. On 40 vuotta aikaa harrastaa. (Jos luoja suo  ;D    )

Poissa dollarihymy

• KunniaVaanari
  • Vapaala City
« Vastaus #4 : 01.04.2007, 20:44:55 »
mikäs tähän saittiin on ikäraja ???
Cadillac Coupe De Ville -58
SMV 525
SMV Caravan Team Finland

Poissa mijo

• Mika Joukainen
  • Administrator
  • KunniaVaanari
  • Turku
    • teidentukko
« Vastaus #5 : 02.04.2007, 08:52:18 »
Ei ikärajoja, eikös lapsuus-nuoruus -käsitteet ole menneet nykyisin hiukka erilaisiksi kuin aiemmin. Ajatus kait oli että tämä palsta voisi olla "kohtauspaikka" varsinkin iältään nuorille karavaanareille, samaan tapaan kuin "virallinen nuorisokerho"  -kuitenkin sillä erotuksella että ei tarvitse liittyä mihinkään yhdistykseen / järjestöön vaan voi vain jutella.
Omavalmiste
(Sprite Alpine, LMC *2)

Poissa dollarihymy

• KunniaVaanari
  • Vapaala City
« Vastaus #6 : 02.04.2007, 21:19:42 »
sitten tää sopii myös meille IKI nuorille ;D
Cadillac Coupe De Ville -58
SMV 525
SMV Caravan Team Finland

Tukos

• Vieras
« Vastaus #7 : 04.10.2007, 22:06:53 »
No hei kaikki ikinuoret ja muut. Kertokaapa miten 3- ja 7- vuotiaast tenavat saa viihtymään vaunussa ja vaunun ulkopuolella. Viihtyy ne nytkin mutta pahan päivän varalle ois kiva kuulla mitä vois hankkia ylläriksi kaappiin. Ulkoleikkeihin erityisesti kaipailisin vinkkejä!

Poissa Keltanokka

• Vaanari
  • **
  • Savonlinna
« Vastaus #8 : 08.10.2007, 22:03:59 »
No hei kaikki ikinuoret ja muut. Kertokaapa miten 3- ja 7- vuotiaast tenavat saa viihtymään vaunussa ja vaunun ulkopuolella. Viihtyy ne nytkin mutta pahan päivän varalle ois kiva kuulla mitä vois hankkia ylläriksi kaappiin. Ulkoleikkeihin erityisesti kaipailisin vinkkejä!

:D Nyppisti pahan ::)..tuskin meikä ees muistaa aikaa.. kun lapset oli NOIN pieniä :o :D!!
Ei kai sitä silloin kun seilattiin Saimaata rautapaatilla 5-6 kesää... ::)..ja ajeltiin venäläisellä URAL-sivuvaunulla yhtenä kesänä..jne......3 pikku-skidiä mukana, ollu muuta kuin AKU ANKAN Taskukirjoja  :o ;D ;D!!!
......ja

Eikähän niille PAHAN PÄIVÄN sattuessa auta ....mikään? Pakkopaitat ja kuonokopat? ;D ;D!!
Nykyaikaan vois kuvitella että kassillinen uusia tietokone- tai Pleikkaripelejä olis yläkaappiin kova luu, kö?  ::)
Ja ulkoleikkeihin tietenkin jostain lastenhoitaja!  :D

Ehhehee  ;D..vitsi  ;). Aikuisten oikeesti en itse TODELLAKAAN muista minkälaista "härdelliä" se matkustelu silloin oli ! Sellanen mielikuva vaan on että hyvin me viihdyttiin koko lössi; aina uusia paikkoja ja niissä riitti lapsillakin tekemistä! Kai niitä käytiin pomppulinnoja ja huvipuistoja jos tielle sattui  ::)
Venehommasta kuitenkin muistan että hyvin lapset siellä viihtyivät vaikka se oli vaan sellanen reilu 8-metrinen peltipurtelo  ;D. Sisätiloista ei oikeestaan päässy huomaamatta minnekkään ja näinollen ne oli koko ajan silmävalvonnan alla....siis jos ihan rehellinen olen kai se oli rakas VAIMONI  joka suurimman vastuun siellä retkillä noista pikkusista kantoi ....ja keksi viihdykkeitä kun tarvitsi?
tuntuneeko monella muullakin miehellä nyt semmonen pikku pisto sydämmessä ::)?
Sitä kun se kuskarin homma usein  lankeaa meille...ja siinä riittää kaikenlaista tekemistä.. ::)..ei tule ehkä ajateltuakaan noilla lomareissuilla ÄIDIN osaa..??  ::) Rentouttavaa lomaa kun lapset sairastuu matkalla, ei oo "MITTÄÄN TEKEMISTÄ" taikka muuten vaan niille iskee "känkkäränkkä"-päevä :o!! Pitää osata hoitaa monta hommaa yhtàikaa... :o
Mut naiset selviytyy...niillä ei oo nääs  putkiaivoja...
Kyllä "lapsellisen miehen" on helepompi olla ku sillä on naenen!!  :D

Heku-Fiat 598

Poissa mijo

• Mika Joukainen
  • Administrator
  • KunniaVaanari
  • Turku
    • teidentukko
« Vastaus #9 : 09.10.2007, 08:49:12 »
Meillä on ihan erikseen "vaunuleluja". Eli osa on ihan vanhoja, jo hiukan "lapsellisia" leluja mutta tuntuvat olevan kova sana reissussa. Samoin samat kirjat uppoavan uudelleen ja uudelleen 5v selailijoihin.

Samoin ulkoleluina löytyy ihan pelkässä vaunukäytössä olevia. Salkkuun mahtuva "salkotennis", muutama traktorikaivuri, pelipaketti (rantapelejä?), jne..

Jujuna tuntuu itsellä toimivan se että sieltä vaunun laatikosta löytyy niitä tuttuja yllätyksiä :) Ja joskus aina sitten jotain sopivan pieneen tilaan mahtuvaa juttua lisää..

Sisätilohin olisi myös kiva saada huonojen päivien varalle sitä "puuhanurkkaa" piirrusteluun ja askarteluun. Jos vaunun pohjaratkaisu vain antaa myöten..
Omavalmiste
(Sprite Alpine, LMC *2)

Poissa stento_z

• Tuorevaanari
  • *
« Vastaus #10 : 09.10.2007, 09:15:06 »
Mijo;lla hyviä vastauksia,Lisäisin tuohon viellä kunnolliset sadeasut toi meidän terminaattori 2v tykkää kävellä sateessa ja hyppiä kaikki mahdolliset lätäköt läpi  ;)

Tukos

• Vieras
« Vastaus #11 : 09.10.2007, 09:27:08 »
Dodii, heti keksin muutaman jutun. Meillä on se liitutaulu vaunussa, yks juttu ois ostaa värillisiä liituja. Vaunulelut meillä on kans erikseen mutta ne kait pitäs vaihtaa. Askartelu kuulostaa karmealta, näen silmissäni pikkuhelmet vierimässä pitkin vaunun lattiaa ;D No jotain askeettista vois askarrellakin.

Arvaa kuka peli pitäis ainakin ostaa ja se peli jossa kerätään neljän suoraa on vaunuun ihan ok peli.

On meillä dvd usein mukana mutta sitä laitan lapset katsomaan vasta siinä vaiheessa ku itsellä leviää pälli...Hehe. Ei vaiskaan, usein on ihan hyvä että katsovat ennen nukkumaan menoa jotain että rauhottuvat vähän päivän ulkoilusta.

Poissa improper

• Tuorevaanari
  • *
  • pohjois sawo\kiuruvesi
« Vastaus #12 : 15.11.2007, 11:21:43 »
jebs eli näin aluks hyviä syksyjä kaikille...

kaippa tänne viel yksi nuori sekaan mahtuu!!!???

liityin tänne sen takia kun tuli tuommonen Thomson glendale -75 vedettyä pihaan ja sitä pitäis nyt talvenaikana ehostella kesäks käyttöön...

veturina on chevy van -83 6,2 naku eli ei ainakaan tarvi pelätä et vaunu olis liian painava ;D

ja vaunusta tietoja etsiessäni huomasin et vähän laisesti suomesta tietoutta löytyy tuohon kyseiseen.. mutta tarvii varmaan itse opiskella se tietous et voi sitä sitten muille jakaa...

tässä nyt alkuun pikkusen infoa minusta ja kalustosta... ::)
chevy van 83 6,2 dsl
thomson glendale -75

Poissa hartsakoski

• KunniaVaanari
  • Oulusta oon ja kehtaan sanua!
« Vastaus #13 : 15.11.2007, 17:58:19 »
Vain tänne kuule mahtuu ja kannattaa tulla ;D.Heti kärkeen herätti mielenkiintoa tuo vaunusi,koska olen joskus "törmännyt"vastaavan merkkisiin,ja muistaakseni olivat tyylikkäitä pelejä sisustukseltaan.Vaunun vanhuus(siis mikä on vanha?)ei ainakaan minua rasita,ei oma vaunukaan ole paljon tuoreempi,ja hyvin on meidän vaanari tarpeet tyydyttänyt ;D.
:-)

Poissa improper

• Tuorevaanari
  • *
  • pohjois sawo\kiuruvesi
« Vastaus #14 : 15.11.2007, 18:34:41 »
juu oon kyl huomannut että kannatti liittyä...
eipä minuakaan häiritse tuo vanhuus päinvastoin parempi vaan tuon kun saan valmiiksi tarttee varmaan ruveta etsimään vielä vanhempaa..
mutta pitää laittaa jossain vaihees kuvia tänne kun saan räpsittyä niitä kun ei oo viel oikeen kerennyt.
sisusta on alkuperäises kunnossa mitä nyt pieniä kosteus vaurioita on päässyt ajan saatos tulemaan...
chevy van 83 6,2 dsl
thomson glendale -75