Kirjoittaja Aihe: Vieraantuminen  (Read 24171 times)

Poissa matrei

• Tuorevaanari
  • *
  • Taavetti / Etelä-Karjala
Vs: Vieraantuminen
« Vastaus #15 : 14.09.2007, 09:07:07 »
Untuvikkona täällä, on todettava, että yllättävän asiallinen ja "siisti" keskusteluyhteisö tämä on. Puhuttiimpa sitten minkäaiheen palstasta tahansa. Vähän oon "vielä" kirjoittanut, mutta sitä enemmän lukenut. Jatketaan samaan malliin :)
Adria CORAL A 660 SP -08
SFC 135387

Poissa -AP-

• KunniaVaanari
  • Pyhtää, Kymenlaakso
« Vastaus #16 : 14.09.2007, 15:08:54 »
Ja täällähän on mukavasti viime aikoina Kymenlaaksolaisiakin 'vilissyt'!  :)
Fiat-Dethleffs I6501B 2.8TGV '06
Hymer Eriba Puck 120GT '07
SF-C 108xxx-1

Poissa Pertti_K

• Vaanari
  • **
  • Laukaa
    • Kuveja kalustosta ja vähän muustakin
« Vastaus #17 : 23.06.2008, 14:38:03 »
Tässä on yhdet asiaankuuluvat sivut näiden lisäksi.
http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/  ::)

Tuonne joskus taannoin yritin kirjoittaa, rekisteröidyinkin, mutta yhtään ainutta viestiä en saanut kirjoitettua. Liekö ollut joku "vain jäsenille" homma? Alustakin oli silloin kyllä ihan erinäköinen ja viestien lukeminenkin oli aika tuskaista hommaa.

Tämä on kyllä hyvä ja asiallinen palsta. Harvakseltaan tulee vaan seurattua - vaikka auton omistankin, niin karavaanari tulee oltua vaan muutaman viikon/v. Pääasiassa auto on vanhempieni käytössä tai seisonnassa. Osittain tästäkin syystä en halua liittyä mihinkään järjestöihin tms. yhdistyksiin - Oldsmobile Clubin jäsenyys riittää minulle 8)
« Last Edit: 23.06.2008, 14:40:27 kirjoittanut Pertti_K »
Fiat-Solifer 544 1.9 TD -00
Audi A6 2.8 -95
Oldsmobile 98 -49

dorotea

• Vieras
« Vastaus #18 : 23.06.2008, 14:59:47 »
Pertti_K.

Noille mainitsemallesi sivuille pääsy edellyttää jäsenyyttä SFC:ssä.

Terv.Dorotea.

P.S. Niillä etusivuilla on paikka, josta voi halutessaan liittyä SFC:n.

Poissa Pertti_K

• Vaanari
  • **
  • Laukaa
    • Kuveja kalustosta ja vähän muustakin
« Vastaus #19 : 24.06.2008, 08:04:06 »
^Jep, näin arvelinkin. Sitä vain ei mielestäni (ainakaan silloin) missään mainittu.
Fiat-Solifer 544 1.9 TD -00
Audi A6 2.8 -95
Oldsmobile 98 -49

Poissa Jokke

• Nettivaanari
« Vastaus #20 : 19.10.2008, 12:34:52 »
 ;D Ehkä on hyvä olla hiljaa omalla nimellä niin ei tule vaikeuksia????,,, Itse olen huomannut kun on -80 luvun alusta mukana olleena niin aina joku on suunnan määrääjä ja "perässähiihtäjät" seuraavat sokeana. Viisaimmat poistuvat takavasemmalle ja ovat hiljaa. Monelle nämä yhdistykset ovat vain vallan ruumillistumia ja aina on niitä heikkoja jotka tottelevat ja myötäilevät sokeasti.
Ennen tuli liikuttua paljon sfc-alueilla ja voi sanoa niissä oli monessa yksilöllisiä omituisuuksia havaittavissa n.½ tunnissa. Nykyisin työ ja harrasteet on vieneet yhditystoimista kauaksi ja tulee harvoin käytettyä palveluja hyväkseen ja talkoot on jääneet vähäiseksi.
aikansa kutakin ::)

C64

• Vieras
« Vastaus #21 : 10.03.2009, 16:31:04 »
Nostan vanhan topikin ylös näin vasta-alkajana, mutta olen huomannut että tämä palsta on huomattavasti ystävällisempi ja auttavampi jos jotain kysyy, eikä heti olla haukkumassa tms.
karavaanarit.fi palstalla moni topikki on sen luontoinen että syytteitä voisi nostaa vaikka kuinka paljon. Yllättävän kovaa kähinää.

C64

• Vieras
« Vastaus #22 : 10.03.2009, 21:06:27 »
Nostan vanhan topikin ylös näin vasta-alkajana, mutta olen huomannut että tämä palsta on huomattavasti ystävällisempi ja auttavampi jos jotain kysyy, eikä heti olla haukkumassa tms.
karavaanarit.fi palstalla moni topikki on sen luontoinen että syytteitä voisi nostaa vaikka kuinka paljon. Yllättävän kovaa kähinää.

Tuskimpa yksikään pääsisi raastupaan asti, ei noin "heppoisin" perustein silti oikeuteen mennä . . .   Yleensä jonkin kirjoitus on tarkoituksellisesti provo  jolla yritetään/saadaan "kuumakallet" irroitteleen, jo soppa on valmis.  Ja sitten turhan "tosikot" ottaa  siitä "itteensä".

Onhan siellä muutama sellainen "merkkifani", jos heille heittää jotain "poikkipuolista" hekös mekkalan nostavat. Se on joillekkin mieluisaa heitä härnätä, ja siitä sitten "tottumattomat" vetää "palkokasvia" nenuliin.

Tosin ei tämänsaitin "totisuuskaan" aina ole "hauskaa", jotain "pikkukevennyksiä"/vääntöjä pitäis saada aikaan.

Mutta Suoli24 ( suomi 24 http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=591 ) on oikee peräsuoli, sitä seuranneena sieltä näköjään  saa aina vastasukseksi "sitä itteensä", tosin olen vain lukenut sitä saittia, en kirjoitellut sinne.

Höpsis, nettikirjoittelusta on vetästy herneitä nenään jo yhden öljytankkerin verran ja käräjillä istuttu.

Mutta suoli24 on suoli24.

Poissa 79718

• Tuorevaanari
  • *
  • Knaus sport traveller 600 -06
« Vastaus #23 : 11.03.2009, 16:21:33 »
Tämä on kyllä paras palsta  ;D keskustelu on mielenkiintoista ja asiallista ...tää on sitä oikeaa karavaanari keskustelua ja pidetään myös huolta että pysyy sellaisena... kiitos kaikille siitä  :D

Poissa olalaa

• KunniaVaanari
  • Renaut/adria izola Vm 08 Nissan primera 98 TURKU
« Vastaus #24 : 12.03.2009, 21:18:08 »
Uutena keltanokkana on pakko todeta että tämä on paras ja asiallisin saitti.
toisin kun tuo toinen täälä ei mollata meitä uusia eikä pidetä tyhminä.eikä
arvostella jos kirjoitaa jotain väärin. ;D ;D ;D
RENAUT ADRIA IZOLA VM 08

Poissa jonninjoutava

• KunniaVaanari
  • Melkein Lappi Rovaniemi
« Vastaus #25 : 15.03.2009, 12:59:14 »
Kiva kun tulee alan harrastajia  ;D ;D Tervetuloa  minunkin puolesta
Turhanpäivainen
Volvo 940 Matkaaja 9004

Poissa Pumppis

• KunniaVaanari
  • Fiat Lux
« Vastaus #26 : 15.03.2009, 22:56:30 »
Olen ymmärtänyt, että keskustelupalsta on keskustelua varten. ja keskustelu syntyy eriävistä mielipiteistä. Ei taida syntyä keskustelua, jos toinen puhuu säästä ja toinen on samaa mieltä.

Tapani kirjoittaa on joskus provosoiva. Aivan keskustelun herätyksen vuoksi. Kuitenkin kirjoitan asioista, joista tiedän. Ja jos en tiedä mainitsen sen kommenteilla "mielestäni", "luulen", "arvaan" jne.
En juurikaan osallistu keskusteluihin, joissa käsitellään karavaanarielämän "yhteisöllisyyttä". Sitävastoin tekniikkakeskusteluun olen yrittänyt mielipidettäni ja ajatuksiani tuoda. Aika surkein tuloksin. Jostain syystä palstan "tekniikkaguru" on päättänyt mollata ehdotukseni. Joka ei keskustelun lopuksi niin huono ollutkaan.

Eikö eriävää mielipidettä suvaita ollenkaan? Jos ei ajattele/toimi samoin kuin muut, ei kuulu porukkaan ollenkaan.
Tämä käsitys alkaa vahvistua.
Ylläoleva kommentti on oma käsitykseni asiasta.
Sen voi ottaa henkilökohtaisesti.

dorotea

• Vieras
« Vastaus #27 : 15.03.2009, 23:06:04 »
Tuskin se nyt ihan niinkään on. Kyllä täällä niitä erilaisia mielipiteitä on ollut ja varmasti tulee olemaankin.
Jotkut asiat vaan täytyy joskus "vääntää rautalangasta". Ja siitähän se monimuotoisuus muodustuukin tänne. ;D

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
  • Otalampi, Vihti, Uusimaa
« Vastaus #28 : 15.03.2009, 23:25:32 »
Olen ymmärtänyt, että keskustelupalsta on keskustelua varten. ja keskustelu syntyy eriävistä mielipiteistä. Ei taida syntyä keskustelua, jos toinen puhuu säästä ja toinen on samaa mieltä.

Tapani kirjoittaa on joskus provosoiva. Aivan keskustelun herätyksen vuoksi. Kuitenkin kirjoitan asioista, joista tiedän. Ja jos en tiedä mainitsen sen kommenteilla "mielestäni", "luulen", "arvaan" jne.
En juurikaan osallistu keskusteluihin, joissa käsitellään karavaanarielämän "yhteisöllisyyttä". Sitävastoin tekniikkakeskusteluun olen yrittänyt mielipidettäni ja ajatuksiani tuoda. Aika surkein tuloksin. Jostain syystä palstan "tekniikkaguru" on päättänyt mollata ehdotukseni. Joka ei keskustelun lopuksi niin huono ollutkaan.

Eikö eriävää mielipidettä suvaita ollenkaan? Jos ei ajattele/toimi samoin kuin muut, ei kuulu porukkaan ollenkaan.
Tämä käsitys alkaa vahvistua.

Aika pahoja väitteitä. ??? Etkö itse hyväksy eriävää mielipidettä?
Solifer 620 Finlandia -95.
MB C200 CDI -11.

ainatiellä

• Vieras
« Vastaus #29 : 16.03.2009, 10:18:51 »
Niin, mielipide ja tietää  jostain asiasta oikeasti jotain eivät aina ole yksi ja sama asia...kai?

MIELESTÄNI nämä tämän saitin asiantuntijat ovat ASIANTUNTIJOITA, jakavat auliisti kokemuksen ja erehdyksen kautta saamaansa tietoa täällä ilmaiseksi, ettei meidän tarvitsisi samoihin miinoihin hajota!