Kirjoittaja Aihe: Integroitu hymer  (Read 3659 times)

Autoa ostamassa

• Vieras
Integroitu hymer
« : 21.03.2008, 22:13:52 »
Olen ostamassa integroitua hymeriä mersun alustalla, joko 316 tai 416 alustalla, molempia on vähänajettuna tarjolla, sikahintaan tosin. Onko 316 alusta liian löysä eli esiintyykö keinuntaa? C-kortti löytyy joten 416 on myös mahdollinen. Onko näissä alustoissa eroja kestävyyden suhteen? Entäpä sprintsift-vaihteisto, onko niissä ollut ongelmia? Riittääkö truman pannu pitämään esim. 680 sarjan hymerin lämpimänä pakkasilla? Oletteko joutuneet lisäämään lämpöputkia ohjaamoon, sehän on se heikoiten eristetty osa?  Entä lattia, onko se hymerissä riittävästi eristetty ilman kaksoispohjaa,  eristehän  on styroksia? Tarkoitus olisi myös asennuttaa ilmastointilaite kattoluukkuun, olen kuitenkin kuullut juttuja että painava laite saa ajan kanssa katon painumaan ja keräämään vettä luukun ympärille ja sitäkautta vesisahingon vaara on suuri, liekö asiassa perää?  Kiitän asiallisista vastauksista tyhmiin kysymyksiin.

Poissa 88k5

• KunniaVaanari
  • Kløvskog
    • http://koti.mbnet.fi/sfc88k5
Vs: Integroitu hymer
« Vastaus #1 : 21.03.2008, 22:28:56 »
.. Oletteko joutuneet lisäämään lämpöputkia ohjaamoon, sehän on se heikoiten eristetty osa?  Entä lattia, onko se hymerissä riittävästi eristetty ilman kaksoispohjaa,  eristehän  on styroksia? Tarkoitus olisi myös asennuttaa ilmastointilaite kattoluukkuun, olen kuitenkin kuullut juttuja että painava laite saa ajan kanssa katon painumaan ja keräämään vettä luukun ympärille ja sitäkautta vesisahingon vaara on suuri, liekö asiassa perää?  Kiitän asiallisista vastauksista tyhmiin kysymyksiin.

Eikös Hymer ole niitä harvoja automerkkejä, joissa ei ole styroxia vaan vettymätöntä uretaania (PU/PUR)?
by Sfc88k5 - '07 Ford Rimor Katamarano Limited 2.4TDCi

remppa

• Vieras
Vs: Integroitu hymer
« Vastaus #2 : 21.03.2008, 22:49:16 »
Ilmastoinnin asennuksesta sen verran että olisi hyvä upottaa puurimat ennen ilmastoinnin asennusta kattoluukun reikään. Sen jälkeen voi huoletta asentaa ilmastoinnin. Ohjaamon lämpimyydestä vaikea sanoa mitään, joissakin intekroiduissa on naftalämmitin lisänä ohjaamossa. Mutta tunnetusti hymer on laatuauto.