Kirjoittaja Aihe: 500 KMFE:n eristeet  (Read 4417 times)

Poissa Jushi69

• KunniaVaanari
Vs: 500 KMFE:n eristeet
« Vastaus #15 : 05.10.2008, 01:23:57 »
Susi mikä susi. Ja kun ensin se oli maailman paras. 8)

Minä kun alussa etsin apua vaunun ihmeellisyyksiin niin tällaiset kommentit ajaisivat minut pois koko harrastuksen parista.
Toivoisin hieman kypsempää otetta neuvoissa eli jos ei tosiaankaan ole mitään sanottavaa niin nämä kommentit eivät auta ongelman ratkaisussa.
Meille kaikille tulee vielä tilanteida milloin tarvitaan joko neuvoa tahi tukea vaunun/autossa ilmenevissä ongelmissa.Ei pidä esittää ylimielistä tai pilkka kolahtaaomaan nilkkaa....joskus ;D

Poissa hartsakoski

• KunniaVaanari
  • Oulusta oon ja kehtaan sanua!
« Vastaus #16 : 05.10.2008, 11:44:28 »
Todella naurettavaa mielipiteiden ilmaisua aikuisten ihmisten palstalla >:(.Eräällä toisella saitilla olen törmännyt tällaisiin lapsellisuuksiin,ja siksi olen sen lähes kokonaan jättänyt rauhaan ;)."Meidänpä äiti tekee teidän äitin ruuat,ja meidän isi teidän äitin lapset".Että silleen ;D.
:-)

Poissa Ossi66

• KunniaVaanari
« Vastaus #17 : 05.10.2008, 16:18:05 »
Minä olen nyt hiukan pihalla keskusteluista - en ole käynyt palstalla tuon eilen kirjoittamani kommentin jälkeen ja olen hiukan ihmeissäni. Tässä ketjussa on varmaan ollut välissä muutama viesti, jotka on (selvinpäin  ???) poistettu. Varmaan hyvä niin.

Pyydän anteeksi, jos joku on pahoittanut mielensä minun kirjoituksista. Minulla on ollut tarkoitus vain jakaa tietoa tuosta yhä toistuvasta Hobbyn epäkohdasta, mitenkään halventamatta muuten kyseistä merkkiä. Mielestäni on parempi, että omistaja saa tiedot tuosta epäkohdasta ja voi korjata ongelman ennenkuin se aiheuttaa isompia kosteusongelmia. Muutenhan Hobbyt on nättejä sisältä kuin sika pienenä.
Volvo V70 D5 -05
Dethleffs Camper Lifestyle 510DB -08
Ex. Dethleffs NewLine 500 SK -06/05
SF-C Lohenpyrstö

Poissa iso-juuso

• KunniaVaanari
  • Tampere
« Vastaus #18 : 05.10.2008, 16:56:07 »
Keskustelusta näyttää tosiaankin puuttuvan viestejä.

Jokaisella palstalla on tyyppejä, jotka kommentoivat toisia vaunumerkkejä, vaikkeivat he sellaisia edes itse yleensä omaa. Luulen että kyse on heidän kohdallaan lähinnä epävarmuudesta. Neuvoni on olla välittämättä ko viesteistä, ja olla antamatta niille sitä huomiota jota ne eivät ansaitse.

Me hobbyjen onnelliset omistajat olemme vaunumme valinneet, koska meidän mielestämme ne ovat meille paras vaihtoehto.
SFC 126853
Kabe Classic 520 -12
Fiat Scudo 130 Multijet -13

Tukos

• Vieras
« Vastaus #19 : 05.10.2008, 17:04:58 »
Ozzy66: Minä en ole ikinä ajatellut kommenttejasi ilkeilynä. Kuten huomaat niin itse ihmettelen samaa asiaa tuolla ylempänä. Viestejä puuttuu tosiaan välistä ja hyvä niin.

Poissa Knaus-90

• KunniaVaanari
  • Klaukkala
« Vastaus #20 : 05.10.2008, 17:10:43 »
Joo aamulla luin viestit ja piti lukea oikein toisen kerran, että onko totta, nyt poistettu hyvä niin.

Poissa Rokker

• -Matti Kivistö-
  • Global Moderator
  • KunniaVaanari
  • Vihti, Uusimaa
« Vastaus #21 : 05.10.2008, 19:59:01 »
Mietin vain että olikohan se täällä osiolla jossa kommentoin Hobbyä, jos oli, on ilman minun lupaa poistettu kommenttini ?

Normaalikäyttäjät voivat poistaa täällä vain omat viestinsä, minä (Moderaattori) ja Mijo (Admin) muidenkin viestejä. Itse en ole poistanut kuin spämmejä (joita ei ole viime aikoina näkynyt *koputtaa puuta*) enkä usko että Mijokaan on mitään poistanut kun ei ole edes ehtinyt koneella olla kun kävi esittelemässä vaunun siirtolaitteistoa meillä töissä.

Rokk Oon !
Solifer 6102i -89 + Matkaaja 560 -82/83 | Volkswagen Campingwagen [Westfalia] -76
SFC 114207
LA/CB ch. 7fm/19am: Rokker / KILA49

Tukos

• Vieras
« Vastaus #22 : 05.10.2008, 20:08:00 »
Kiva kiva. ketjullinen väärinkäsityksiä...Vankkurillekkin tiedoksi että tämä ketjun sekavuus ei johdu Hobbysta eikä siitä oo poistettu sun kommenttia...Unohtakaa koko juttu, pliis.