Kirjoittaja Aihe: Kosteusvahinko vaunu  (Read 1430 times)

Remppa Roope

• Vieras
Kosteusvahinko vaunu
« : 04.08.2008, 07:39:48 »
Suunnittelen vaunun ostamissa missä on seinässä kosteusvaurio. Kosteusvaurio on "aika paha" elikkäs seinä on pehmoinen katosta lattiaan. Olen hyväksynyt sen tosiasian että seinän joutuu aukaisemaan ja kattoakin korjaamaan mutta lattia. Saisikos villejä veikkauksia mikä mahtaa olla lattian tila. Jos seinä on alas asti märkä niin onko lattiakin yleensä korjausta vaativan märkä? Millainen on vaunun lattian rakenne, onko veden pääsy seinästä lattiaan jotenkin estetty?

Poissa migel

• KunniaVaanari
  • strömma kemiö, vars-suomi
Vs: Kosteusvahinko vaunu
« Vastaus #1 : 04.08.2008, 08:33:29 »
Terve remppa-roope! Oletkos nähnyt joskus veden pysyvän seinällä? Jos olet niin sitten se lattia on kunnossa...
Mieti 2 kertaa ennenkuin aloitat.........
MB Vito-01 Chevy sportside 350 cid.jeep wrangler 4,0 vm 91, Chevy van350 cid-91
LMC luxus-86  SFC 120725 Hobby Prestige 610-85,Volvo 855 , Jeep Cherokee 4,0 vm-89 ,Chevy Sportsde 4,2 V6 ja lisää haussa...

Poissa hartsakoski

• KunniaVaanari
  • Oulusta oon ja kehtaan sanua!
Vs: Kosteusvahinko vaunu
« Vastaus #2 : 04.08.2008, 19:28:20 »
Moro Remppa Roope!
Paljonhan sitä pystyy itse tekemään,eli kaiken ;) ;D.No tuo oli osittain vitsiksi tarkoitettu.Jos sinulla kerran on halu ruveta tuollaiseen urakkaan,älä harhauta itseäsi luulemaan urakkaa ainakaan pienemmäksi kuin se on.Sekin on ikävää jos väsähtää(tai kaveri)kesken töiden.Tuppaa olemaan että aina rempan edetessä tulee pieniä yllätyksiä eteen :o.Jos päätät alkaa hommaan,onnea projektille!
:-)