Kirjoittaja Aihe: Moniala Neljäysi  (Read 16085 times)

Poissa Rokker

• -Matti Kivistö-
  • Global Moderator
  • KunniaVaanari
  • Vihti, Uusimaa
Moniala Neljäysi
« : 30.04.2009, 17:01:07 »
Työsuhteeni AH-Lomapalvelu Oy:n kanssa on päättynyt tänään. Syynä oli tuotannolliset ja taloudelliset syyt, eli asia on ollut tiedossani jo kuukauden. Valitan etten ole voinut asiasta kertoa aikaisemmin, koska jatkoni oli auki viime minuuteille asti.

Samasta syystä myös Nummelan Lomapalvelun ainoa asentaja ei enää ole ko. firman palveluksessa. Ellei meitä sitten palkata takaisin 9kk karenssiajan sisällä.

Tulen toki jatkamaan palveluitani tällä laudalla ja toivon että löydän pikaisesti vastaavaa työtä alalta. Ettei ammattitaitoni menisi tyystin hukkaan.

Hyvää vappua kaikille, itse otan vaunun koukkuun ja suuntaan kohti Salakalliota.

Rokk Oon !

Edit Rokker: Otsikkoa täsmennetty

Edit Rokker: Otsikko muutettu "Julkinen ilmoitus poistumisestani Lomapalvelun palveluksesta" -> "Moniala Neljäysi" ja viestiketju siirretty Tarvikkeiden alle
« Last Edit: 22.10.2011, 22:17:43 kirjoittanut Rokker »
Solifer 6102i -89 + Matkaaja 560 -82/83 | Volkswagen Campingwagen [Westfalia] -76
SFC 114207
LA/CB ch. 7fm/19am: Rokker / KILA49

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
  • Otalampi, Vihti, Uusimaa
Vs: Julkinen ilmoitus
« Vastaus #1 : 30.04.2009, 17:27:19 »
Työsuhteeni AH-Lomapalvelu Oy:n kanssa on päättynyt tänään. Syynä oli tuotannolliset ja taloudelliset syyt, eli asia on ollut tiedossani jo kuukauden. Valitan etten ole voinut asiasta kertoa aikaisemmin, koska jatkoni oli auki viime minuuteille asti.

Samasta syystä myös Nummelan Lomapalvelun ainoa asentaja ei enää ole ko. firman palveluksessa. Ellei meitä sitten palkata takaisin 9kk karenssiajan sisällä.

Tulen toki jatkamaan palveluitani tällä laudalla ja toivon että löydän pikaisesti vastaavaa työtä alalta. Ettei ammattitaitoni menisi tyystin hukkaan.

Hyvää vappua kaikille, itse otan vaunun koukkuun ja suuntaan kohti Salakalliota.

Rokk Oon !

Ikävä uutinen. >:( Pidä kuitenkin hauska vappu.
Tämä Rokkerin irtisanominen koskee myös minun yhteistyötä kyseisen firman kanssa. :-[
Solifer 620 Finlandia -95.
MB C200 CDI -11.

ose

• Vieras
« Vastaus #2 : 30.04.2009, 17:51:20 »

Rokk Oon !

Toivotaan että löydät pian uuden työpaikan, asiantuntemuksesi ei todellakaan saisi mennä hukkaan. Laudalla tarvitaan toki myös asiantuntemusta. Kaikesta huolimatta Hauskaa Vappua, itse lähden aamulla Oulun Nallikariin perheen kanssa.

Edit Rokker: Lainaus korjattu
« Last Edit: 03.05.2009, 14:28:26 kirjoittanut Rokker »

Poissa Binja

• Nettivaanari
« Vastaus #3 : 30.04.2009, 18:29:13 »
Ikävä kuulla, mutta lykkyä pyttyyn vaan uuden työn etsintään. Näin se alkaa konkretisoitua tämä lama... itselläkin alkoi YT-neuvottelut toissapäivänä :(.
Caravelair Eldorado 546 Luxe -05
Volvo V70 2.4T -02
Volvo S80 2.4 - 99
SFC116986
Historiaa: LMC 590F -90
Volvo 855 2.5 Tdi -97

Poissa Ossi66

• KunniaVaanari
« Vastaus #4 : 30.04.2009, 19:15:37 »
Valitettava tapahtuma. Onnea uuden työn etsintään. Jos suositteluja tartteet, täällä on meitä monta suosittelijaa.
Kuka sinut saakin palvelukseensa, saa samalla hyvän mainoskanavan tulevaan työpaikkaasi.
Hyvää vappua ja täysillä eteenpäin.
Volvo V70 D5 -05
Dethleffs Camper Lifestyle 510DB -08
Ex. Dethleffs NewLine 500 SK -06/05
SF-C Lohenpyrstö

Poissa 58748

• Ikivaanari
  • Kymenlaakso
« Vastaus #5 : 30.04.2009, 19:50:08 »

Rokk Oon !

Toivottavasti saat säilytettyä myös kontaktit tukkupuolelle, mutta kaikesta huolimatta  ;D klara vappen  ;D

- Chevy van 6,5
- Adria Classica 743 PU Scandinavian Edition
- SFC 58748 
ennen
-Matkaaja 9004 sx3
-90 Volvo 850 STW

Poissa Jushi69

• KunniaVaanari
« Vastaus #6 : 30.04.2009, 19:56:30 »
Joo Rokkeri tuo on tuttu juttu. >:(
Mutta tiedän että hetken kun katsastelet ja tuumailet eri vaihtoehtoja niin sieltä se johtolanka taas löytyy- ;D
Nimimerkillä:kokemuksen syvällä rintaäänellä lausuu hän näin. ;)
Noin pätevän miehen kannattaa jo harkita oman firman perustamista kun tuntuu nuo yhteydet eri valmistajiin olevan selvillä.
Täältä tulee ainakin potentiaalinen ostaja vaunutavaroille kun aihetta ilmaantuu.

Poissa JeanS

• KunniaVaanari
  • Häme
« Vastaus #7 : 30.04.2009, 20:06:34 »
Ikäviä uutisia  :-\ .

Kyllä ammattitaitoisia tekijöitä tässä maassa tarvitaan. Ei muuta kuin uusiin haasteisiin.

Poissa Wonderer

• Vaanari
  • **
« Vastaus #8 : 30.04.2009, 20:32:41 »
Harmi juttu, takuukorjausasioissa keskusteltu, tosin sitten toisen toimipisteen
kanssa asia hoitui...

Epäilemättä osaamisellesi löytyy käyttöä, tsemppiä täältäkin päin...
McLouis Lagan 410 -06.

remppa

• Vieras
« Vastaus #9 : 30.04.2009, 21:43:14 »
Se on uusi mahdollisuus rokkerille ja remonttimiehelle, toivotaan niin!!!! Ihme homma, näinkö se nykyään menee, töidenvastaan otto, varaosa puoli ja remontit lopetetaan ja myynti jää?

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
  • Otalampi, Vihti, Uusimaa
« Vastaus #10 : 30.04.2009, 21:46:00 »
Se on uusi mahdollisuus rokkerille ja remonttimiehelle, toivotaan niin!!!! Ihme homma, näinkö se nykyään menee, töidenvastaan otto, varaosa puoli ja remontit lopetetaan ja myynti jää?

Näin se juuri tuntuu olevan. ???
Solifer 620 Finlandia -95.
MB C200 CDI -11.

Poissa iso-juuso

• KunniaVaanari
  • Tampere
« Vastaus #11 : 01.05.2009, 08:18:46 »
Ja meille kaikille muille: ei jätetä käyttämättä niitä karavaanariliikkeen palveluita, eikä ostamatta niitä niitä tilpehöörejä ja vaunuja. Jos jätetään, niin tähänhän se johtaa, ja lähitulevaisuudessa Rokkerin kohtalon kokee vielä moni muukin nyt työllistetty.
SFC 126853
Kabe Classic 520 -12
Fiat Scudo 130 Multijet -13

Poissa hartsakoski

• KunniaVaanari
  • Oulusta oon ja kehtaan sanua!
« Vastaus #12 : 01.05.2009, 11:01:28 »
Tsemppiä Rokkerille!Muista että muutos voi johtaa jopa parempaan,näin olen ainakin itselleni uskotellut pahimpina pelon hetkinä.Kyllä tällaiset uutiset on ikäviä,mutta tämä valitettavasti näyttää olevan tätä päivää.
:-)

Poissa Yrjö

• KunniaVaanari
  • Lempäälä
« Vastaus #13 : 01.05.2009, 11:52:33 »
  Nenä eteenpäin Rokkeri, sinä oot mies parhaassa iässä. Sullahan on kokemusta muistakin hommista ja nuo paljon aikaa vievät harrastukset. Kyllä sinä vielä töitä löydät,ei sinun tarvitse jäädä pienellä päivärahalla kotimieheksi, niinkuin itse olen.KIITOS laudan hoidosta. ;D
Super Sprite Alpine- Opel Astra 2.0 8 v. Caravan -Hilleberg Nammatj 2GT-Helkama 6 v.
    Yrjö Tapola

Poissa TeeJii

• Ikivaanari
  • TeeJii @ ch 7 FM/28 USB
    • SF-Caravan Satakunta Ry
« Vastaus #14 : 01.05.2009, 12:40:09 »
Pahoittelut Rokker.

Tiedän, että minulta ei saa koskaan hyviä/järkeviä neuvoja, mutta.....kokoan nyt itseni...

Minulle on opetettu, että hiljaa hyvää tulee.....etsit ihan rauhassa ja varmaan löytyykin ihan hyvää hommaa [HUOM! Uskominen/noudattaminen ei ole pakollista..].

Tsemppiä etsintöihin ja hyvää reissua.
--->>>Knaus 500 Eifelland - 00 <<<---
SFC 88840
SF-Caravan Satakunta ry
CB Kutsu: TeeJii/KILA1/Kosla337
--->>>SF-C 88840<<<---