Kirjoittaja Aihe: Moniala Neljäysi  (Read 15594 times)

Poissa olalaa

• KunniaVaanari
  • Renaut/adria izola Vm 08 Nissan primera 98 TURKU
Vs: Julkinen ilmoitus
« Vastaus #15 : 01.05.2009, 20:05:14 »
Moi Kyllä se siitä tämä kannattaa ottaa uutena mahdollisuutena.Itsellä sama tilanne vajaa 10v sitten 20:n
työ putkiputki loppui yllättäen.Tekevä kyllä löytää töitä.Itse ajelen nykyään invataksia ja en vanhaan työhön
menisi vaikka pyydettäisi.Joku jo tuolla antoi vinkkiä oman yrityksen perustamisesta.Huolto/tarvikemyynti
siinä voisi olla todellinen mahdollisuus kun tiedämme miten paljon tietoa/taitoa sinulta löytyy.Asiakas kuntaa
varmaan löytyisi Täältä. ;D ;D
RENAUT ADRIA IZOLA VM 08

Poissa RR

• KunniaVaanari
  • Kouvola
« Vastaus #16 : 01.05.2009, 22:02:39 »
Kyllähän tuo taantuma alkaa näkyä täälläkin, saa nähä miten syksyllä käy. Itellä menny ainaki vielä ihan kohtuullisesti.

Mutta kyllä yrittämistä kannattaa harkita.

Poissa putkimies

• KunniaVaanari
« Vastaus #17 : 01.05.2009, 22:23:37 »
 Jaaha, vastahan jokin aika sitten Rokkerin kanssa kättä paiskattiin kun kävin ostamassa pyörätelineen matkailuautooni.  : )

Lama tuli vapaa-ajantuote-alalle jo viime kesänä, mm. veneet jäivät liikkeiden varastoihin. Liikevaihto on hiipumaan päin varmaankin lähes jokaisessa vapaa-ajan alueen yrityksessä, joten säästöjä on etsittävä. Yrityksen pystyssä pysymiseen ei riitä hyvä tahto.

Poissa migel

• KunniaVaanari
  • strömma kemiö, vars-suomi
« Vastaus #18 : 02.05.2009, 07:19:21 »
Vanhan kuolema on uuden alku.........!
MB Vito-01 Chevy sportside 350 cid.jeep wrangler 4,0 vm 91, Chevy van350 cid-91
LMC luxus-86  SFC 120725 Hobby Prestige 610-85,Volvo 855 , Jeep Cherokee 4,0 vm-89 ,Chevy Sportsde 4,2 V6 ja lisää haussa...

Poissa Rokker

• -Matti Kivistö-
  • Global Moderator
  • KunniaVaanari
  • Vihti, Uusimaa
Vs: Julkinen ilmoitus poistumisestani Lomapalvelun palveluksesta
« Vastaus #19 : 04.05.2009, 14:20:07 »
Juu, ei nämä itrisanomiset ole mikään uusi juttu itsellenikään, olihan tämä jo kolmas työpaikka jossa olen ollut kolmen vuoden sisällä. Jokainen tosin täysin eri aloilta ja nyt kun tunsin löytäneeni sen mitä haluan tehdä isona niin matto vedetään alta.

Varsinkin kun nyt tuntuu että olen pettänyt asiakaskuntani vaikkei syy edes ole minun. On tosin tuntunut jo pidemmän aikaa, ja aina ilman omaa syytä.

Mutta kyllä tässä alkaa jo itsestänikin tuntua että oli ehkä itsellenikin parempi vaihtoehto tämä, muuten olisi tuskin tullut etsittyä töitä muista firmoista. Muutamaan jo tuossa olenkin ottanut kontaktia ja kun hommat alkavat selkiintyä niin alan pommittamaan useampia firmoja.

Muutoksessa on mahdollisuus!

Rokk Oon !
Solifer 6102i -89 + Matkaaja 560 -82/83 | Volkswagen Campingwagen [Westfalia] -76
SFC 114207
LA/CB ch. 7fm/19am: Rokker / KILA49

Poissa Vippe

• Ikivaanari
  • Peimari
« Vastaus #20 : 04.05.2009, 15:12:29 »
Jos tietotaito kohillaan niin ei muuta ku omaa yrittämään! Yksityisyrittäjäthän tämän lamanki maksaa (heh ..tai ainaki tuntuu silt ;)) Aina yksityinen isseksee tekevä pystyy korjaushommat edullisemmi ja joustavammi tekeen ;)
Tsemppiä!
"uusio vaanari" ;)
Dethleffs globebus, Fiat Ducato 130 multijet -07

-Jollei haudasta oteta yhteyttä, hautaa hoidetaan 25 vuotta veloituksetta. -
-Turkulainen 28.8. -

Poissa Rokker

• -Matti Kivistö-
  • Global Moderator
  • KunniaVaanari
  • Vihti, Uusimaa
« Vastaus #21 : 08.06.2009, 22:16:25 »
Myöskin ajoneuvomyyjä Keijo Numminen on siirtynyt pois Lomapalvelusta, hän on nykyään Caravan Centerissä, työparinaan jo viime vuonna Lomapalvelusta pois lähtenyt Kari Kollin. Eipähän lopu tuolta parivaljakolta jutut kesken =)

Itse olen ollut yhteyksissä useisiin tavarantoimittajiin joiden kanssa tein hommia "edellisessä elämässäni", kysellyt mahdollisesta uudesta yhteistyöstä uusissa merkeissä jne. Yrittäminen ei itselleni ole mitään uutta, olen yrittäjän poika ja useissa firmoissa mukana ollut. Ainoastaan pelottaa se että perheelle pitäisi saada takuuvarmaa leipää pöytään ja rahaa sen verran että pääsisi edes jossain määrin reissaamaan vaunun kanssa. Tuossa yksityisyrittämisessä itseäni kiehtoisi mm. se että olisi oman itsensä herra, eikä renki.

Rokk Oon !
Solifer 6102i -89 + Matkaaja 560 -82/83 | Volkswagen Campingwagen [Westfalia] -76
SFC 114207

Poissa RR

• KunniaVaanari
  • Kouvola
« Vastaus #22 : 09.06.2009, 18:48:22 »
Ainoastaan pelottaa se että perheelle pitäisi saada takuuvarmaa leipää pöytään ja rahaa sen verran että pääsisi edes jossain määrin reissaamaan vaunun kanssa. Tuossa yksityisyrittämisessä itseäni kiehtoisi mm. se että olisi oman itsensä herra, eikä renki.

Rokk Oon !

Perustin oman firman ilman lainaa ja aika vähillä suhteilla. Ensimmäiseen vuoteen ei voinut itselleen palkkaa maksaa ja pienellä rahalla alottaneena ekat hommatkin piti olla aikas pieniä.

Mutta vaikka olisi suhteitakin, niin ekaan puoleen vuoteen voi tehdä tiukkaa itelleen rahaa saada.

Päätöksen tekeminen on vaikeinta.

Poissa Teve900

• Ikivaanari
    • http://-
« Vastaus #23 : 09.06.2009, 19:01:21 »
Helppo minun on heittää mielipide mutta laita ehdottomasti oma pystyyn,jos vain suinkin mahdollista.
Teve 900 vm. 82
SMV 550 vm. 84
FinnCabby vm. 67
OM-vaunu vm. 67

SF-C 26499
SMV CARAVAN TEAM FINLAND

Poissa 88k5

• KunniaVaanari
  • Kløvskog
    • http://koti.mbnet.fi/sfc88k5
« Vastaus #24 : 09.06.2009, 19:17:18 »
Eikös pari-kolme vuotta sitten Nummelan Lomapalvelusta lähtenyt pari kaveria perustaen Nummelaan (?) oman matkailuajoneuvojen huollon - onkos heillä tarvikepuolta?
by Sfc88k5 - '07 Ford Rimor Katamarano Limited 2.4TDCi

Poissa Rokker

• -Matti Kivistö-
  • Global Moderator
  • KunniaVaanari
  • Vihti, Uusimaa
« Vastaus #25 : 09.06.2009, 19:56:22 »
Eikös pari-kolme vuotta sitten Nummelan Lomapalvelusta lähtenyt pari kaveria perustaen Nummelaan (?) oman matkailuajoneuvojen huollon - onkos heillä tarvikepuolta?

Ei ole heillä omaa tarvikepuolta, juttua yhteistyöstä on kyllä ollut noiden TM Caravanin kundien kanssa =)

Rokk Oon !
SFC 114207

Poissa Rokker

• -Matti Kivistö-
  • Global Moderator
  • KunniaVaanari
  • Vihti, Uusimaa
« Vastaus #26 : 08.08.2009, 02:10:19 »
Väliaikatietoa:

Ei ole vieläkään löytynyt sopivaa hommaa meikäläiselle, ja edelleen päällimmäisenä kummittelee se oman tarvike- ja varaosafirman perustaminen. Kun vaan uskaltaisi ottaa sen askeleen. Askeleen pois näennäisesti turvallisesta ansiopäivärahasta sinne mitä haluaisi oikeasti tehdä. Mutta, pelottaa se kun perhettäkin pitää elättää :/

Mutta, olen edelleenkin ollut yhteyksissä "edellisen elämäni" yhteistyökumppaneihin, useampien kanssa on jo sovittu jatkotoimenpiteistäkin. Ja sinänsä tämä ns. ansioturva on siitä hassu juttu että jos laitan firman pystyyn niin rahallinen tuki loppuu. Yrittäminen tuntuu olevan todella lainsuojatonta toimintaa :/

Siitäkin huolimatta, olen täälläkin käytettävissänne ja kiitos kaikille kannustajille. Sinänsähän se olisi myöskin hassua ja jopa kilpailun vääristämistä jos laittaisin oman firman pystyyn kun Mijolla jo on oma tarvikefirmansa.

Edelleen kaikkea ihmetellen...

Rokk Oon !
SFC 114207

Poissa putkimies

• KunniaVaanari
« Vastaus #27 : 08.08.2009, 02:18:01 »
Väliaikatietoa:

Ei ole vieläkään löytynyt sopivaa hommaa meikäläiselle, ja edelleen päällimmäisenä kummittelee se oman tarvike- ja varaosafirman perustaminen. Kun vaan uskaltaisi ottaa sen askeleen. Askeleen pois näennäisesti turvallisesta ansiopäivärahasta sinne mitä haluaisi oikeasti tehdä. Mutta, pelottaa se kun perhettäkin pitää elättää :/

Mutta, olen edelleenkin ollut yhteyksissä "edellisen elämäni" yhteistyökumppaneihin, useampien kanssa on jo sovittu jatkotoimenpiteistäkin. Ja sinänsä tämä ns. ansioturva on siitä hassu juttu että jos laitan firman pystyyn niin rahallinen tuki loppuu. Yrittäminen tuntuu olevan todella lainsuojatonta toimintaa :/

Siitäkin huolimatta, olen täälläkin käytettävissänne ja kiitos kaikille kannustajille. Sinänsähän se olisi myöskin hassua ja jopa kilpailun vääristämistä jos laittaisin oman firman pystyyn kun Mijolla jo on oma tarvikefirmansa.

Edelleen kaikkea ihmetellen...

Rokk Oon !
Kannustetaan, kannustetaan! Likimain samassa tilanteessa olen.  Onneksi on huutava työvoimapula: Googlettakaa siitä. 

Poissa Alan

• KunniaVaanari
« Vastaus #28 : 08.08.2009, 07:27:06 »
Kannustetaan, kannustetaan! Likimain samassa tilanteessa olen.  Onneksi on huutava työvoimapula: Googlettakaa siitä. 

Niin on. Mulla olisi täällä Keski-Suomessa heti putkimiehelle hommia, muttei sitä "omaa" saa työmaalle.
Monipuolisin karavaanarifoorumi netissä:

www.karavaanari.org

Poissa Ossi66

• KunniaVaanari
« Vastaus #29 : 08.08.2009, 10:16:32 »
Onhan ne starttirahat olemassa, jotta saa hiukan alkuvoimaa.

Miten se homma pelais, jos yhistäisitte mijon kanssa voimat tuossa nettikaupassa ???
Volvo V70 D5 -05
Dethleffs Camper Lifestyle 510DB -08
Ex. Dethleffs NewLine 500 SK -06/05
SF-C Lohenpyrstö