Kirjoittaja Aihe: Ohjeistusta testipaikalle  (Read 6058 times)

Poissa Rokker

• -Matti Kivistö-
  • Global Moderator
  • KunniaVaanari
  • Vihti, Uusimaa
Ohjeistusta testipaikalle
« : 28.08.2009, 00:12:44 »
Tämä on siis paikka jossa testataan jotain keskustelulaudan ominaisuutta. Jos ja kun testi on tehty niin oman viestin voi poistaa. Jollei pysty poistamaan niin sitten laittaa tietoa ylläpidolle (Mijo ja Rokker) tai kirjoittaa ko. ketjuun viestin jonka sisältö on "Saa poistaa". Siten tiedämme että testi on ohi ja voimme vapauttaa tilaa muulle toiminnalle poistamalla turhia viestejä.

Tulen lähiaikoina suorittamaan suursiivouksen näissä viestiketjuissa (lue: poistan kaiken turhan). Jos tunnette ja/tai löydätte jotain tärkeää niin kirjoittakaa ko. viestiketjuun viesti ja kertokaa miksi pitäisi säilyttää. Muuten tuhoan kaiken, sellaisenkin jonka luulen olevan jotenkin tärkeää.

Tämä ei ole **** **** ***** *, ainoastaan turhien viestien poistamista ja sitä kautta kuvatilan tyhjennystä.

Kiitos ja anteeksi.

Rokk Oon !
Solifer 6102i -89 + Matkaaja 560 -82/83 | Volkswagen Campingwagen [Westfalia] -76
SFC 114207
LA/CB ch. 7fm/19am: Rokker / KILA49

Poissa perho-ukko

• KunniaVaanari
  • Filetillä kun fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Ohjeistusta testipaikalle
« Vastaus #1 : 18.12.2009, 15:53:24 »
 Mitenkä poistetaan tiedosto semmoiseksi,että voi laittaa kuvia ?On paljon niitä kuvia,mitkä voi poistaa,minun puolestani vaikka kaikki,jos niistä ei ole kellekkään mitään hyötyä ! Myös turhat tekstit !
VW 28 LT-85 FIILIS  ,solifer 55 TT ,Kafi 540 ,Spite Musketeer

Poissa perho-ukko

• KunniaVaanari
« Vastaus #2 : 18.12.2009, 19:20:32 »
 Onko näin,että ei voi poistaa tiodostosta mitään,mitä maksaa,lasku vaan tänne,tiedot kyllä löytyy !! >:(

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
  • Otalampi, Vihti, Uusimaa
« Vastaus #3 : 18.12.2009, 19:29:21 »
Onko näin,että ei voi poistaa tiodostosta mitään,mitä maksaa,lasku vaan tänne,tiedot kyllä löytyy !! >:(

Älähän poika hötkyile, kaikki mikä on kirjoitettu ja kuvia laitettu , pitää pysyä, niitä ei saa poistaa ja niistä ei mitään maksuja tule. Kysymys on kuvatilan lisäämisestä johon kolehtiin minäkin olen valmis, koska näin tämä ei toimi kun juuri silloin kun kuva pitää liittää niin tiedosto on täysi ja asian ilmaisu ei toimi. ;)
Älkää menkö poistamaan vanhoista vastauksista kuvia, koska silloin vastaukset tulee vaikeasti ymmärrettäviksi.
Solifer 620 Finlandia -95.
MB C200 CDI -11.

Poissa kaitsute

• KunniaVaanari
  • Oulun seudulta...
« Vastaus #4 : 18.12.2009, 19:55:41 »

Älähän poika hötkyile, kaikki mikä on kirjoitettu ja kuvia laitettu , pitää pysyä, niitä ei saa poistaa ja niistä ei mitään maksuja tule. Kysymys on kuvatilan lisäämisestä johon kolehtiin minäkin olen valmis, koska näin tämä ei toimi kun juuri silloin kun kuva pitää liittää niin tiedosto on täysi ja asian ilmaisu ei toimi. ;)
Älkää menkö poistamaan vanhoista vastauksista kuvia, koska silloin vastaukset tulee vaikeasti ymmärrettäviksi.

Veit sanat suustani.

Mitenkähän laki suhtautuu tuohon kolehdin keräämiseen ja millähän nimikkeellä sen täytyisi olla, ettei astu vaikkapa veikkauksen tai tai jonkun muun hassun monopolijutskan varpaille?

Sellainen varmaan onnistuisi, että tilattaisiin joltain firmalta palvelu joka tuottaisi kyseisen toimenpiteen?

Solifer.
s80 d5 ja a6 tdiq

dorotea

• Vieras
« Vastaus #5 : 18.12.2009, 20:00:40 »

Veit sanat suustani.

Mitenkähän laki suhtautuu tuohon kolehdin keräämiseen ja millähän nimikkeellä sen täytyisi olla, ettei astu vaikkapa veikkauksen tai tai jonkun muun hassun monopolijutskan varpaille?

Sellainen varmaan onnistuisi, että tilattaisiin joltain firmalta palvelu joka tuottaisi kyseisen toimenpiteen?

Sehän voisi mielestäni olla joko jäsenmaksu tai vapaaehtoinen jäsenmaksu.
« Last Edit: 18.12.2009, 21:16:46 kirjoittanut Dorotea »

Poissa perho-ukko

• KunniaVaanari
« Vastaus #6 : 18.12.2009, 20:10:22 »
 Minä kyllä tarkoitin sitä,että kun johonkin asiaan yritän vastata,ja laittaa siihen liittyvän kuvan,josta olisi kyseiseen aiheeseen kukaties jollekin jotakin hyötyä,niin ei onnistu , tulee teksti,että tiodostosi on täynnä !! Tästä on kysymys !! >:(

Poissa kaitsute

• KunniaVaanari
  • Oulun seudulta...
« Vastaus #7 : 18.12.2009, 20:17:11 »
Minä kyllä tarkoitin sitä,että kun johonkin asiaan yritän vastata,ja laittaa siihen liittyvän kuvan,josta olisi kyseiseen aiheeseen kukaties jollekin jotakin hyötyä,niin ei onnistu , tulee teksti,että tiodostosi on täynnä !! Tästä on kysymys !! >:(

Käsittääkseni puhumme edelleen samasta asiasta.

Voin olla kyllä väärässäkin.  ;D
Solifer.
s80 d5 ja a6 tdiq

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
« Vastaus #8 : 18.12.2009, 20:22:02 »

Sinun tapaus johtuu siitä kun kuvatiedosto on täynnä niin kuvia ei saa laitettua. Asia on sama, mutta yritetään ratkaista se, miten saataisiin tilaa lisään. Minä olen valmis maksamaan vaikka 100 euroa/ vuosi jos kuvatiedosto vain tulee niin suureksi, että ei synny ongelmia. ;)
MB C200 CDI -11.

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
« Vastaus #9 : 18.12.2009, 20:24:41 »

Juurikin tuon takia laitan kuvat linkkejä hyväksikäyttäen, jolloin ei mene tuota kuvatilaa palvelimelta ja varmasti mahtuu ;)
Suosittelen.

Nyt anna sitten selkeät ohjeet miten asia toimii. Minä vaan pelkään sitä, että kun aihe vanhenee niin kuvatkin katoaa jossain vaiheessa ja se ei ole hyvä asia. Sen takia haluan kuvat suoraan foorumiin, niin ne säilyy aiheissa, tosin , jos taas tulee päivitys niin voi kadota kokonaan, niinkuin aiemminkin.
MB C200 CDI -11.

Poissa perho-ukko

• KunniaVaanari
« Vastaus #10 : 18.12.2009, 20:27:03 »
 Tätä minäkin ajoin takaa ,olen varmasti osallistunut liikaa kuvien kanssa tälle foorumille,sorry,ei mahda mitään!!

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
« Vastaus #11 : 18.12.2009, 20:33:25 »
Tätä minäkin ajoin takaa ,olen varmasti osallistunut liikaa kuvien kanssa tälle foorumille,sorry,ei mahda mitään!!

Tuo ei ole ongelma, kuvia pitää laittaa kun asia sen vaatii. Ongelma on se, että foorumin kuvatiedosto on aina liian pieni. Olen aikanaan pyytänyt mijolta, että tekee kytkentäarkiston, josta voi linkittää aiheeseen ja olen jopa asiasta keskustellut hänen kanssaan, mutta ilmeisesti kiireiltään ei ole asiaan perehtynyt ja minunkin aika on kortilla niin en kerkiä asiaa hieroa. Uskon kyllä, että tähän parannus tulee. En jaksa aina soittaa kun kuvatiedosto on täynnä, siihen pitää löytyä jokin järkevämpi ratkaisu.
MB C200 CDI -11.

Poissa perho-ukko

• KunniaVaanari
« Vastaus #12 : 18.12.2009, 20:38:13 »
 Ja vielä siihen kustannuspuoleen,täältä tulee myös 100 ekua vuosi,jos saadaan tämä suora teksti/kuva per.viesti toimimaan !! Tsemppiä kaverit,tämä on hyvä foorumi !! ;) ;)

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
« Vastaus #13 : 18.12.2009, 20:42:41 »
Ja vielä siihen kustannuspuoleen,täältä tulee myös 100 ekua vuosi,jos saadaan tämä suora teksti/kuva per.viesti toimimaan !! Tsemppiä kaverit,tämä on hyvä foorumi !! ;) ;)

;) Hyvä asenne.
MB C200 CDI -11.

dorotea

• Vieras
« Vastaus #14 : 18.12.2009, 21:18:22 »

Lähetin taas tänään mijolle postia. Katsotaan nyt josko sieltä kuuluisi jotain.