Kirjoittaja Aihe: Uusi vaunu hakusessa. Mitä huomioitavaa eri merkeissä?  (Read 937 times)

Poissa Viemäs

• KunniaVaanari
Terve kaikille.

Nyt ollaan suunnittelemassa vaunun ostoa. olen yrittänyt etsiä ja lukenut eri keskusteluja. Kokemusta itsellä on Pallas 450 ja matkaaja 9404. enempi on tullut vedettyä Pallasta ja nyt rupes kuume nousemaan omaa vaunua kohtaan.

Itsellä on lähellä sydäntä nestekierto lämmitys, jos tulee talvellakin käytettyä. (Ei olen ihan ehoton).

Veto autona farmari VW Passat 1.9 tdi 100hv vm 01.

Vaunun max paino 1300kg. Riskinä 1400kg.

Hinta haitari 6000-10000e.

Elikkä adria 430-500 sarjaa oon miettinyt. Tai jotain muuta vastaavaa vuosimallista 1999 lähtien ylöspäin.

Mitä ns. tyyppi vikoja tässä ja muissa muun merkkisissä on huomioitavaa?,

kuin että seinät ei oo lahot tai tippumassa, kuten yhdessä matkaajaa 8000 oli vasen seinä tippunut 1cm. Jäi myyjälle vaunu. Perus asiat ossaaan kattoa ja ymmärrän sen että irtoavat listat ja lommot ei kuulu vaunun kuosiin.

Kuten sanoin että olisi kiva tietää syvempää tietoa eri merkkien niinkutsutuista heikkouksista, tarkista sen luukun alta että se rako on tilkitty..

Jos on ohkasimmilla seinilä oleva vaunu, jossa on vesilämmitys, niin onnistuuko kaasun kulutusta vähentämään ja lämpöä lisäämään lisäämällä lisää patterita seinille?  :)  :)

Kiitoksia palijon jo etukäteen.. Toivottavasti saisin hankittua jonkun vaunun lasten vaunun ympärille..

Passat -01 1,9 TDI, Solifer S5 -00.