Kirjoittaja Aihe: Best-Caravan / Caravan erälaukko  (Read 3056 times)

Poissa diesel

• Tuorevaanari
  • *
Best-Caravan / Caravan erälaukko
« : 09.01.2010, 22:28:35 »
Täällä kiivasta keskustelua kyseisten firmojen toiminnasta.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8754621

Itsellä ei kyllä ole kokemusta tuosta hyvinkään liikkeestä, mutta pari kertaa on tullut käytyä tuolla tampereella ja täytyy kyllä myöntää, että vähän sielläkin on lama parantanut palvelua kun ennen katsottiin liikaa onko tuolla edes varaa ostaa tätä meidän tuotetta.

Poissa Alan

• KunniaVaanari
Vs: Best-Caravan / Caravan erälaukko
« Vastaus #1 : 09.01.2010, 22:45:45 »
Yleensä en Suoli24:ää edes avaa, kun tekstin lähteellä ei ole mitään kontrollia, mutta voi tuosta vähintäänkin yleisellä tasolla johtopäätöksiä vetää.

Mie hankin Saksasta seuraavankin, ja joku saa sitä ennen ittelleen hyvän Knausin, esimerkiksi ensi syyskuussa, tai sitten kolmen vuoden päästä.
Monipuolisin karavaanarifoorumi netissä:

www.karavaanari.org

Poissa kiimaliiteri

• KunniaVaanari
  • vesilahti
« Vastaus #2 : 09.01.2010, 23:00:47 »
minä en periaatteestakaankäy enään perä laukolla. aina tullu huonoa palvelua, jopa silloin kun harkitsin vakavasti vaunun ostamista heiltä 1.5v sitten
hobby 650 kmfe -06-
hyundai santa fe 2.0 crdi -04-
adria classica 613pk -04- (ei enään)
scf 121430
www.wildwesttattoo.fi

Poissa vaunuerakko

• Ikivaanari
  • -ESPANJA-
« Vastaus #3 : 11.01.2010, 10:21:43 »
No jaaaaaaaaaa.
Annetaan poikien paahtaa. Tämäkin kyseinen firma tekee virheitä, kuten me muutkin ihmisotukset.
Ja laitan muuten tähän pisteen-piste-.
Ug-olen puhunut!

-Elämä on liian arvokas missattavaksi-

Kabe Ametist-Hoppy Prestige 650

Poissa smy

• Vaanari
  • **
  • Solifer Mobile 594 (Ducato 2.8idtd)
« Vastaus #4 : 19.05.2011, 17:35:24 »
Nyt on pari kertaa tullut Best-Caravanilla tullut Hyvinkäällä käytyä ja jotenkin 'tyly mesta' vaikutelma on jäänyt (varsinkin siinä huollon/Caravan marketin asiakaspalvelun puolella). Palvelua pitää melkein kinuta, aikojen saaminen on hankalaa (kaasumittaus + pesu), jotenkin sellainen olo jäänyt että hitsi kun nuo asiakkaat häiritsevät tuossa.

Kaasumittauksen tehnyt kaveri saa ainoastaan plussaa, oli lupsakka kaveri ja teki homman asiallisesti. Ulkopesulle eivät antaneet aikaa ollenkaan kun 'ei ehdi (eikä kiinnosta)'. Kysyivät kyllä että onko mulla sitä pesukorttia jolla pääsee ilta-aikaan pesemään, vastasin että eipä ole, ja kysyin kuinka sen saa. Sanoivat siihen tylysti, ostamalla täältä asuntoauton/vaunun. Jooh...

Ihmettelen vaan kun mainoslehtisillä houkuttelevat asiakkaita paikalle ja kun saavat niin eipä kovin tervetulleeksi itseään koe.

No, ehkä en ole riittävän hyvä asiakas kun ainoastaan 200€:lla tänä keväänä tuolta ostanut tavaraa..
Kaasu on sentään siellä kohtuullisen hintaista...

Poissa olalaa

• KunniaVaanari
  • Renaut/adria izola Vm 08 Nissan primera 98 TURKU
« Vastaus #5 : 19.05.2011, 17:44:41 »
näytti olevan linkin viesti poistettu sekin kertonee jotain ??? ???
RENAUT ADRIA IZOLA VM 08

Poissa raaka

• Ikivaanari
« Vastaus #6 : 19.05.2011, 18:09:53 »
Olen käynyt kummasakin ja mielestäni palvelu on kummassakin ollut asiallista. Erälaukoltakin ostettiin vain kemssanestettä ja vesikanisteri. Best caravaanista ollaan osteltu pientä tilpehööriä vaunuun ja kemssa aineita, ei valittamista ja viimekäynnillä vaunukauppaa hieroivat, mutta kauppa jäi välirahasta auki.
kulkimina mm. Dethleffs m-auto -87,Knaus 540 TK -90, Hobby 610 Ul Prestige-05, Hobby 720 Uml Prestige-07

Poissa iso-juuso

• KunniaVaanari
  • Tampere
« Vastaus #7 : 19.05.2011, 18:47:25 »
Tasapuolisuuden nimissä - meidän vaunu on ostettu erälaukolta, eikä minulla omalta osaltani ole mitään valittamista heidän palvelustaan. Kaikki on hoitunut asiallisesti.
SFC 126853
Kabe Classic 520 -12
Fiat Scudo 130 Multijet -13

Poissa massimo

• Ikivaanari
  • Lohja
« Vastaus #8 : 19.05.2011, 18:55:45 »
Best caravanista ei ole kuin positiivista sanottavaa. Kyseisestä paikasta olen saanut todella hyvää ja asiallista palvelua.
Hymer 644 vm 2005
SFC 86990

Poissa winemaker

• Tuorevaanari
  • *
  • Motto: Mitäpä minä, pieni ihminen.
« Vastaus #9 : 19.05.2011, 20:00:59 »
Tasapuolisuuden nimissä - meidän vaunu on ostettu erälaukolta, eikä minulla omalta osaltani ole mitään valittamista heidän palvelustaan. Kaikki on hoitunut asiallisesti.

En ostanut vaunua enkä autoa Erälaukolta, mutta tarviketta kyllä.  Palvelu on ollut hyvää ja asiallista, pienemmissäkin ostoksissa!
Ei moittimista, voisin ostaa jotain isompaakin, katsotaan!

Poissa Vemppu

• Tuorevaanari
  • *
« Vastaus #10 : 19.05.2011, 21:00:25 »
Meidän Adria -matkailuauto ostettiin Erälaukolta ja palvelu yms toimi niinkuin pitikin. Ja toimii edelleenkin jos asiaa on ollut.

Jos vaihdettaisiin tai ostettaisiin uutta niin ainakaan minun ei tarvitsisi paikkaa kiertää/ohittaa jos tarjonta hintoineen täsmäisi sen hetkiseen kysyntään ;-) Palvelusta jne kaupanteko tuskin kiinni jäisi.

Mutta onneksi köyhyys ja tyytyväisyys nykyiseen kalustoon rauhoittaa...
« Last Edit: 19.05.2011, 21:03:01 kirjoittanut Vemppu »
---------------------------------
* Sama Vemppu kuin aiemminkin *
---------------------------------

Poissa Viemäs

• KunniaVaanari
« Vastaus #11 : 19.05.2011, 21:12:34 »
olipa poistettu keskustelu suoli24..
Passat -01 1,9 TDI, Solifer S5 -00.

Poissa Vaeltaja

• KunniaVaanari
  • Häme
« Vastaus #12 : 19.05.2011, 23:21:42 »
Aloitus on vanha (kirjoitettu 09.01.2010, 22:28:35) Kaikkiaan diesel on kirjoittanut ainoastaan tämän yhden viestin. Muistelen joskus aikaisemminkin on koitettu samantapaista kikkaa saada parjauskeskustelua käyntiin jostakin muusta aiheesta.

Olen asioinut molemmissa liikkeissä. Minua on palveltu asiallisesti ja osaavasti kummassakin paikassa. Itse en tykkää "päällekäyvästä palvelusta", vaan haluan katsella kaikessa rauhassa liikkeen valikoimia. Olin sitten etsimässä tarvikkeita, varaosia tai katselemassa vaihdokkeja. Hyvää palvelua olen molemmista liikkeistä aina saanut, sitä pyytäessäni.

Bürstner 532-2 Active -00

Poissa Pumppis

• KunniaVaanari
  • Fiat Lux
« Vastaus #13 : 19.05.2011, 23:30:43 »
Palvelun taso on asiakkaan käyttäytymisen mukaista.
Ylläoleva kommentti on oma käsitykseni asiasta.
Sen voi ottaa henkilökohtaisesti.

Poissa smy

• Vaanari
  • **
  • Solifer Mobile 594 (Ducato 2.8idtd)
« Vastaus #14 : 19.05.2011, 23:36:13 »
Palvelun taso on asiakkaan käyttäytymisen mukaista.

Omasta mielestäni käyttädyn kyllä melkoisen kärsivällisesti ja kohteliaasti. Mutta toisaalla vaan asiat hoituvat ja toisaalla ei...