Kirjoittaja Aihe: Best-Caravan / Caravan erälaukko  (Read 3312 times)

Poissa Pumppis

  • KunniaVaanari
  • *****
  • Viestejä: 1,378
  • Fiat Lux
Vs: Best-Caravan / Caravan erälaukko
« Vastaus #15 : 19.05.2011, 23:53:38 »
Palvelun taso on asiakkaan käyttäytymisen mukaista.

Omasta mielestäni käyttädyn kyllä melkoisen kärsivällisesti ja kohteliaasti. Mutta toisaalla vaan asiat hoituvat ja toisaalla ei...
Ruuhka-aikoina on turha odottaa parasta palvelua ilman selvää ostohalukkuutta. Jos huoltoaikoja ei saa, niitä ei vain ole vapaana. Varmastikikin caravanhuollot mielellään myyvät palveluaan kun se sillä elantonsa tekevät.

Ala on sellainen, ettei ruuhka-apulaisia voi palkata. Teetätä huolto hiljaisempana aikana.
Ylläoleva kommentti on oma käsitykseni asiasta.
Sen voi ottaa henkilökohtaisesti.

Poissa JeanS

  • KunniaVaanari
  • *****
  • Viestejä: 919
  • Häme
Vs: Best-Caravan / Caravan erälaukko
« Vastaus #16 : 20.05.2011, 06:39:54 »
Best-Caravan:illa on tullut usein asioitua.
Palvelutaso on mielestäni parantunut henkilöstöjärjestelyillä, ja viime kokemusten mukaan on hyvällä tasolla.

Poissa Viemäs

  • KunniaVaanari
  • *****
  • Viestejä: 627
Vs: Best-Caravan / Caravan erälaukko
« Vastaus #17 : 20.05.2011, 07:48:02 »
Palvelun taso on asiakkaan käyttäytymisen mukaista.

Omasta mielestäni käyttädyn kyllä melkoisen kärsivällisesti ja kohteliaasti. Mutta toisaalla vaan asiat hoituvat ja toisaalla ei...
Ruuhka-aikoina on turha odottaa parasta palvelua ilman selvää ostohalukkuutta. Jos huoltoaikoja ei saa, niitä ei vain ole vapaana. Varmastikikin caravanhuollot mielellään myyvät palveluaan kun se sillä elantonsa tekevät.

Ala on sellainen, ettei ruuhka-apulaisia voi palkata. Teetätä huolto hiljaisempana aikana.


Tämä on kyllä tosi, mitä pumppis puhuu, on ne ottanut huoltovirmat pikkukeikkoja ohi huollon, mutta ei mitään tyyliin uunin asennuksia, ym..
Passat -01 1,9 TDI, Solifer S5 -00.

Poissa iso-juuso

  • KunniaVaanari
  • *****
  • Viestejä: 1,199
  • Tampere
Vs: Best-Caravan / Caravan erälaukko
« Vastaus #18 : 20.05.2011, 09:11:25 »
Palvelun taso on asiakkaan käyttäytymisen mukaista.

Omasta mielestäni käyttädyn kyllä melkoisen kärsivällisesti ja kohteliaasti. Mutta toisaalla vaan asiat hoituvat ja toisaalla ei...
Ruuhka-aikoina on turha odottaa parasta palvelua ilman selvää ostohalukkuutta. Jos huoltoaikoja ei saa, niitä ei vain ole vapaana. Varmastikikin caravanhuollot mielellään myyvät palveluaan kun se sillä elantonsa tekevät.

Ala on sellainen, ettei ruuhka-apulaisia voi palkata. Teetätä huolto hiljaisempana aikana.


Tämä on kyllä tosi, mitä pumppis puhuu, on ne ottanut huoltovirmat pikkukeikkoja ohi huollon, mutta ei mitään tyyliin uunin asennuksia, ym..

Osittain varmasti näinkin, mutta kyllä suomessa on ollut aika tyypillistä sekin, että liikkeillä nousee menestys hattuun. Kun menestystä pidetään itsestäänselvyytenä, ei asiakkaisiin panosteta, ja yleensä tuon seurauksena voidaankin lopulta lukea konkurssi-ilmoitus. Surullisia esimerkkejä riittää.
SFC 126853
Kabe Classic 520 -12
Fiat Scudo 130 Multijet -13

Poissa winemaker

  • Tuorevaanari
  • *
  • Viestejä: 29
  • Motto: Mitäpä minä, pieni ihminen.
Vs: Best-Caravan / Caravan erälaukko
« Vastaus #19 : 20.05.2011, 09:40:13 »
Best-Caravan:illa on tullut usein asioitua.
Palvelutaso on mielestäni parantunut henkilöstöjärjestelyillä, ja viime kokemusten mukaan on hyvällä tasolla.

Minä en kyllä ymmärrä laisinkaan, mitä yrittäjän päässä liikkuu, jos palvelualan yritys ( mitä kaikki kaupalliset yritykset ovat! ) ei osaa organisoida palvelua toimivaksi.  Miten ihmeellä hän kuvittelee pitävänsä asiakkaansa?
Ei pelkkä tuote voi korvata palvelua, markkinointia, jälkimarkkinointia ja asiakkaan huomiointia!  Samaa tuotetta saa nykyisin samasta kaupungista toiselta yrittäjältä.

Asiakaspalvelun laiminlyönti on lopun alku!