Kirjoittaja Aihe: Kevättä rinnassa!!!!????  (Read 3238 times)

Poissa migel

• KunniaVaanari
  • strömma kemiö, vars-suomi
Kevättä rinnassa!!!!????
« : 15.02.2010, 16:46:43 »
Meitsillä alkaa ainakin kevät jo vaikuttamaan etuajassa! Tänään tuli hankittua uudet yläkaapit portinvartijantuvalle, 2 kpl 108e keittiötukusta! Olen käytettyjä katsellut mutta tässä tapauksessa uudet parempi ostos ja melkeen halvempikin ja ainakin sopivat!
Uusia verhoja ripusteltu, ryytimaan kasvit suunniteltu,grillikin mielestäni houkuttelee jo tuoksuillaan, autoihin tilailtu kaikenmoista uutta, yksi uusi jenkki jenkeistä tulossa( vm .67 Buick Le Sabre,hieno yksilö ja ehjä),autotalliin uudet ovet,-kissanpentukuume- voi juma, vielä kun päästään tuosta Luonnonmaan valkoisesta paskasta eroon,niin alkaa grilli pöhisemään!!!!!!!
Mites, onkos sulla/teillä jo sama kutina päällä????????

t migel
MB Vito-01 Chevy sportside 350 cid.jeep wrangler 4,0 vm 91, Chevy van350 cid-91
LMC luxus-86  SFC 120725 Hobby Prestige 610-85,Volvo 855 , Jeep Cherokee 4,0 vm-89 ,Chevy Sportsde 4,2 V6 ja lisää haussa...

Poissa Mersuveturi

• KunniaVaanari
  • Kirkkonummi
Vs: Kevättä rinnassa!!!!????
« Vastaus #1 : 15.02.2010, 16:52:58 »
Kyllä ja molemmissa rinnoissa  ;) ;D
Entinen Bürstner Club 450 -90
Nykyinen Solifer 6101i -92
BMW E39 523i -97 veturina
Suzuki GSX 750F
004

Poissa vaunuerakko

• Ikivaanari
  • -ESPANJA-
« Vastaus #2 : 15.02.2010, 17:13:53 »
Ei niin kauhia kevätkuume. Vaan KESÄKUUME!
Mutta kevät on toki vuodenkierrosta mullekin se kaikkein voimakkain ja IHANIN ajanjakso!
Mirään erityisiä suunnitelmia en ole varannut tällekään suviajalle. Koska en omista kelloa ranteessa, enkä kalenteria seinällä.
On nääs parempi ottaa se kaikki kaunis ja ihana, justiinsa sellaisena kun se annetaan.
Tsemppiä vaan kaikille kevään ja kesän odottajille ja tietty tasapuolisuuden nimissä. :-*
Ug-olen puhunut!

-Elämä on liian arvokas missattavaksi-

Kabe Ametist-Hoppy Prestige 650

Poissa joo o

• KunniaVaanari
  • Pirkanmaa, mutta muutakin on kierretty kuin tahkoa
« Vastaus #3 : 15.02.2010, 17:34:37 »
Kyllä täytyy kevättä olla rinoissa, kun kävimme vaimon kanssa äsken hiihtämässä.
VW transporter -97 & Dethleffs Nomad 485 -89
Opel Astra Cosmo -06
Kipor IG2000, invertterit 1000 W ja 150 W.

Poissa iso-juuso

• KunniaVaanari
  • Tampere
« Vastaus #4 : 15.02.2010, 19:02:54 »
Perjantaina olin ihan innoissani, kun sain tehdä vaunulla edeltävän viikon edestä lumitöitä, ja viikonloppuna pääsin rämpimään metsään polvensyvyiseen pakkaslumeen. Mä en kyllä meinaa saada lumesta tarpeekseni, nyt kun sitä vihdoin taas on! :O

Noh, pakko tunnustaa, että kun sitä edeltävänä sunnuntaina porissa paistoi aurinko siniseltä taivaalta, ja lämpöä oli aste plussalla, loriseva vesi ja valo saivat aikaan jonkin oudon tuntemuksen rintaan ;)
SFC 126853
Kabe Classic 520 -12
Fiat Scudo 130 Multijet -13

Poissa Roksis

• Nettivaanari
« Vastaus #5 : 15.02.2010, 19:51:14 »
Lumitöissä olin minäkin tänään. Tallin katon tyhjensin. n. 80 senttiä oli kertynyt. Mukavaa kun "on" lunta näin monen vuoden jälkeen.

Poissa Poistunut Vaanari

• KunniaVaanari
« Vastaus #6 : 15.02.2010, 19:57:43 »
Olen autossa pitänyt sisällä lämmintä 6-7 astetta. Iltapäivällä kävin autossa, sisälämpötila oli melkein kymmenen. Aurinko lämmittää.

Poissa vesako

• KunniaVaanari
« Vastaus #7 : 15.02.2010, 19:57:57 »
Kyllä täytyy kevättä olla rinoissa, kun kävimme vaimon kanssa äsken hiihtämässä.

Elä hättäile. ;)

Nautitaan vielä näistä lumista kuukaus
tai pari. Sitten hiihdellään peräkkäin. ;D
Kymco
SFC 14111

Poissa Vippe

• Ikivaanari
  • Peimari
« Vastaus #8 : 16.02.2010, 08:57:28 »
On on..Ei kestäis enää hetkeekää tätä talvee (viel ku tääl töipaikas haisee benziini..tulee niin kesä miälee ) :P Vaik kyl kiva hiihrel o ku hoidettu latu lähtee melki kotipihalt  ;D
"uusio vaanari" ;)
Dethleffs globebus, Fiat Ducato 130 multijet -07

-Jollei haudasta oteta yhteyttä, hautaa hoidetaan 25 vuotta veloituksetta. -
-Turkulainen 28.8. -

Poissa Poistunut Vaanari

• KunniaVaanari
« Vastaus #9 : 16.02.2010, 09:12:15 »
Elekkee, elekkee pojat vielä häätäkö talvea. Kuunnellaan nyt ensin pöllojen soidinäänet, puputukset ja huhuilut, sitten kohta litinä alkaa, siis lumen sulaminen.
            Ensi viikonloppuna on päästävä äänimaailmaan joko mökille tai kulkimella johonkin kivaan paikkaan jossa voisi istua nuotiolla ja odotella yön ääniä. Jonkun rommitotinkin voisi ottaa,  kun tuo kuuden viikon tipatonkin päättyy. :) :-* ::)

Poissa ihaa

• KunniaVaanari
« Vastaus #10 : 16.02.2010, 09:34:14 »
Eihän vaan rinnassa ole kevään tuntua niin kauheasti että oma harrastus menee omien lastenlasten edelle ?

Tuli tällainen mieleen kun luin lehdestä kuinka tämä nykyinen suuri ikäpolvi on varakkaampi kuin omat lapset ja aikaa on eläkkeelle jäämisen vuoksi niin paljon että mahdollistaa omien harrastusten harrastamisen, tosin kylläkin juuri lastenlasten kustannuksella. Samassa yhteydessä mainittiin myös se kuinka vähän nykyään eri sukupolvet ovat yhdessä, milloin johtuen välimatkoista ja milloin juuri siitä kun tahdotaan pitää lapset "omillaan".

Mielellään vastauksia suurelta ikäpolvelta odottaen.

Poissa Alan

• KunniaVaanari
« Vastaus #11 : 16.02.2010, 09:54:18 »
^

Jaa-a. Olen samaa ikäpolvea kuin sinä, ja ajattelisin, että isovanhemmille olisi kyllä hyvä tuo karavaanariharrastus, voisi ottaa lapsenlapset mukaan reissuun.

Siinäpä tulisi molemmat asiat yhtäaikaa.
Monipuolisin karavaanarifoorumi netissä:

www.karavaanari.org

Poissa Poistunut Vaanari

• KunniaVaanari
« Vastaus #12 : 16.02.2010, 10:00:31 »
   Jos minulla olisi sellainen asumus (kartano), kun nyky ihmisellä on. Kaksi aikuista ja yksi tai kaksi lasta ja kummankin aikuisen vanhemmat vanhainkodissa. Neliöitä huushollissa vähintäänkin pari sataa ja citymaasturi pihassa. Ehdottomasti haluaisin että vanhukset olisi saman katon alla. Lasten lasten kanssa olen reissussa vähintään kymmenen kertaa vuodessa, kun he asuvat lähistöllä. Äitiä ja anoppia käymme tervehtimässä 6-7 kertaa vuodessa vaikka asuvat parin sadan kilometrin päässä.
    Viimmeinen lottopotti meni Iisalmeen. Mutta jos se olisi tullut minulle, olisin marssinut syntymäkotiini ja ilmoittanut nykyisille omistajille että sano, stop kun pöydälle luvettelemani seteli määrä riittää. Kävisin hakemassa vanhan Äitini ja sanoisin: Mennään Kotiin.
« Last Edit: 16.02.2010, 12:22:14 kirjoittanut erkkipellikka »

Poissa Laura

• Vaanari
  • **
  • Keski-Karjala
« Vastaus #13 : 16.02.2010, 14:07:53 »
Ollut jo jonkun aikaa, ja sitä vielä lisää tälläkin hetkellä keväinen auringonpaiste ja -8 astetta pakkasta vain, auringossa näyttäisi olevan +1 melkein. =) Kovasti katselen kuvia kaipuulla viime kesältä, ja ajattelen toisaalta samalla, että sieltä se kesä on taas tuloillaan!

Poissa Mersuveturi

• KunniaVaanari
  • Kirkkonummi
« Vastaus #14 : 20.02.2010, 08:31:11 »
Kyllähän tuo kevät ja ihan kesäkin saisi tulla ja vikkelään. -24 ja 18ms tuuli tällä hetkellä ei oikeen anna minkäänlaista talvista nautintoa  >:(

Entinen Bürstner Club 450 -90
Nykyinen Solifer 6101i -92
BMW E39 523i -97 veturina
Suzuki GSX 750F
004