Kirjoittaja Aihe: Eriba clubin kerhopaidat myynnissä  (Read 1350 times)

Poissa lukkomies

• Vaanari
  • **
Eriba clubin kerhopaidat myynnissä
« : 20.04.2010, 20:21:36 »
Tosin ne pitäisi ensin suunnitella ja sittemmin myös tilata jostain (itse suosin ranskalaisia muotitaloja guzzi,vogue,versales jne jne).
Eli jos yhtään kerholaista on selvinnyt talven yli ja olisi t-paidan tarpeessa niin nyt voisi olla hyvä hetki aktivoitua aiheesta...Eli Jaakko ja Ap herätys/hälytys.(tipujengistä ei ole nähty höyhentäkään,onko havaintoja...?)
Itse olen hieman vakoillut keskieurooppalaisilta heimoveljiltä suuntaaantavia logoja,niitä voisi lähetellä vaikka sähköpostilla koko porukan kesken (tällä saitilla ei uskalla prototyyppejä esitellä,munisjengi plagio ne kuitenkin tuulitakkeihinsa)
Nyt näppäimistöt ja hiiret sauhuamaan aiheentiimoilta :)

Poissa -AP-

• KunniaVaanari
  • Pyhtää, Kymenlaakso
Vs: Eriba clubin kerhopaidat myynnissä
« Vastaus #1 : 20.04.2010, 21:23:39 »
Kannatan perinteistä logoa!
Fiat-Dethleffs I6501B 2.8TGV '06
Hymer Eriba Puck 120GT '07
SF-C 108xxx-1

Poissa OOj

• Tuorevaanari
  • *
« Vastaus #2 : 21.04.2010, 21:32:39 »
Kannatan myös perinteistä logoa. Sama logo taitaa löytyä kaikkien Eribojen jääkaappimaisesta ulko-ovesta.

Poissa lukkomies

• Vaanari
  • **
« Vastaus #3 : 21.04.2010, 22:05:39 »
Ok samaa mieltä ollaan,ei mitään turhaa kikkailua.. Nyt täytyy vaan suunnitella miten/mitä siihen logoon laitetaan
Eriba club finland vai pelkkä club finland eribahan siinä logossa jo lukeekin.Täytyy kaivaa vanha kuvankäsittely ohjelma korpulta ja alkaa virittämään sitä logoa.
Naiset olivat ainakin viimevuonna sitä mieltä että paidan väri olisi sininen/vaaleansininen (sama väri kuin meidän katoksissa) En tiedä miltä se näyttää kun logosakin on sinistä??
Vaikuttaisi vahvasti siltä että kerhomme jäsenmäärä on rajussa kasvussa taantumasta huolimatta,Clubi toivottaa OOJ,n tervetulleeksi nostettavien kattohirsienkerhoon.

Poissa Rockmaple

• Tuorevaanari
  • *
« Vastaus #4 : 22.04.2010, 21:37:18 »
Tipujengi ilmoittautuu! Kannatamme myös perinteistä logoa. Ehdotan Eriba-logon ympärille ympyrän muotoon väännetyksi tekstiksi vain "club Finland". Jos sitäkään tarvii, kun ei clubia virallisesti edes ole olemassa. Toisaalta pelkkä logo näyttää mainospaidalta eikä klubipaidalta. Sininen logo sinisellä pohjalla varmaan näyttää ihan hyvältä. Meidän vaunussamme ei ole sinistä katosta (toistaiseksi ei minkään väristä), mut seiniä on värjätty punaisella edellisen julkisen esiintymisen jälkeen. Koska vaunumme on pieni ja tyylikäs, niin logo voisi noudattaa samaa kaavaa. Jos asia olisi mun päätettävissä, niin ehkä päätyisin tekemään ihan pienen logon vaikka kultalangalla brodeeraamalla.

Poissa lukkomies

• Vaanari
  • **
« Vastaus #5 : 23.04.2010, 21:54:39 »
Ugh.Hieno homma siivekäs koukkunokka on palannut muuttomatkalta sieltä kaukaisilta lämpömailta.(huoltajien kera)
Eli perinteitä noudattaen päädyimme "orginaali" logoon yksimielisesti.
T-paita.com (muistaakseni) löytyy aika selkeät sivut missä suunnitella omat t paidat,topit ja jopa kalsarit (tähän tietysti sisältyy pieniä riskejä suunnitella paita/kalsarit itse ilman ammatti painajaa)
Enivei Ap,llä oli muistaakseni joku painopaikka tiedossa,jos itsesuunnittelu on liian riskaapelia...
Jos joku löytäisi mahdollisimman suuren(paljon pikseleitä/resoluutiota) eriba logon sen voisi laittaa minulle sp.llä,voihan sitä yrittää itsekkin suunnitella...   Lukkomies@suomi24.fi

Poissa -AP-

• KunniaVaanari
  • Pyhtää, Kymenlaakso
« Vastaus #6 : 23.04.2010, 22:40:06 »
Fiat-Dethleffs I6501B 2.8TGV '06
Hymer Eriba Puck 120GT '07
SF-C 108xxx-1