Kirjoittaja Aihe: pori solifer center?  (Read 2435 times)

Poissa car@van

• Tuorevaanari
  • *
pori solifer center?
« : 20.05.2010, 21:28:34 »
Näytti tuo Porin Solifer Center lopettaneen toimintansa....Mikähän liike seuraavaksi?

No kaasu oli ainakin halpaa!
toyota&hobby

Poissa seijantie

• Ikivaanari
Vs: pori solifer center?
« Vastaus #1 : 05.09.2010, 16:28:23 »
Empä yhtään ihmettele,oli tuo työn laatu sen verran alaarvoista.Hyttysoviverho kahdella ruuvilla kiinitetty ja muuta semmosta mistä tuli vähän sanomista.
ei hölmö edes kysy

Poissa TeeJii

• Ikivaanari
  • TeeJii @ ch 7 FM/28 USB
    • SF-Caravan Satakunta Ry
« Vastaus #2 : 08.09.2010, 17:25:05 »
Vaunuthan Porista taisi mennä sekä Raisioon, että Tampereelle....ainakin Raisioon...
--->>>Knaus 500 Eifelland - 00 <<<---
SFC 88840
SF-Caravan Satakunta ry
CB Kutsu: TeeJii/KILA1/Kosla337
--->>>SF-C 88840<<<---

Poissa Fordsonmies

• KunniaVaanari
  • Kallista, eiku hintavaa, elämä on...)
« Vastaus #3 : 08.09.2010, 18:32:19 »
Empä yhtään ihmettele,oli tuo työn laatu sen verran alaarvoista.Hyttysoviverho kahdella ruuvilla kiinitetty ja muuta semmosta mistä tuli vähän sanomista.

eihän ne oviverhot ole kiikkumiseen tarkoitettukaan, yleesä niissä on kaksi
lenkkiä ruuveille. :(
Vaunuilua vuodesta -86, jakuu vielä,
 SFC 34264 LMC Liberty 03 MB ML 320 99
 Sitikka C5 Breac 03, Lynx Safari 04,ym, "leluja",  Kokemuksia eri merkkisistä, autoista ja vaunuista.

Poissa seijantie

• Ikivaanari
« Vastaus #4 : 08.09.2010, 19:13:31 »
Jassoo.Kyllä minulle laitettiin liukuovi oviverhoksi ja se tarvitsee vähintään yhden ruuvin kumpaankin kehyksen sivuun,minulla oli kaksi vain toisella sivulla.Kynnykseen niitä ruuveja ei voi laittaa koska siellä kulkee kaiken näköistä johtoa ja putkea.Enkä nyt oikeen ymmärrä tuota edellistä vastausta,kai siihen oli tarve".Eihän ne oviverhot ole kiikkumiseen tarkoitettukaan, yleesä niissä on kaksi
lenkkiä ruuveille. Sad
"Kyllä se vielä silloin piti olla toiminnassa kun minun vaunu sieltä tuotiin.
ei hölmö edes kysy

Poissa Fordsonmies

• KunniaVaanari
  • Kallista, eiku hintavaa, elämä on...)
« Vastaus #5 : 08.09.2010, 19:48:13 »
Justh.
Nythän se hyytysverho muuttuikin "liukuoveksi" ???, ja teksti
verenpunaiseksi. ;)
Vaunuilua vuodesta -86, jakuu vielä,
 SFC 34264 LMC Liberty 03 MB ML 320 99
 Sitikka C5 Breac 03, Lynx Safari 04,ym, "leluja",  Kokemuksia eri merkkisistä, autoista ja vaunuista.

dorotea

• Vieras
« Vastaus #6 : 08.09.2010, 19:52:06 »
Yleensä hyttyssuoja joko pampulamainen tai muoviliuskoista tehty joka tulee ulko-oveen laitetaan kahdella ruuvilla tai koukulla kiinni oven yläosaan sisäpuolelle.

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
  • Otalampi, Vihti, Uusimaa
« Vastaus #7 : 08.09.2010, 20:00:55 »
Jassoo.Kyllä minulle laitettiin liukuovi oviverhoksi ja se tarvitsee vähintään yhden ruuvin kumpaankin kehyksen sivuun,minulla oli kaksi vain toisella sivulla.

Rupesi kiinnostamaan, onko siis rullaverho periaatteella?
Solifer 620 Finlandia -95.
MB C200 CDI -11.

Poissa seijantie

• Ikivaanari
« Vastaus #8 : 08.09.2010, 20:28:49 »
Ei siinä mitään kummallista ole, hyttysverkko toimii liukuoven periaatteella laskostuen oviaukon reunaan.Mikäs aukko teillä on tiedoissa?Ne oven yläreunaan ripustettavat naruviritelmät kai toimivat myöskin ötökkäverhoina.Minulle nyt kuitenkin laitettiin kasetti hyttysverkko oveen.Minulla on kyseisen kaltainen mutta ainoastaan oven yläpuoliskon peittävä hyttysverkko ollut jo Dethlefissä,siinä se liikkui ylös-alas suuntaan.Mikäs siinä Doroteaa hämmentää?Yleensä vaunuissa on kasettiverho hyttysverkko ikkunoissa ja kattoluukuissa eikä mitään muoviliuskoja tai naruverhoja.Miksei myös ulkoovessa?
ei hölmö edes kysy

Poissa Jushi69

• KunniaVaanari
« Vastaus #9 : 08.09.2010, 20:29:04 »
Eikös se tuosta käy ilmi että on kyse ovesta ???
Ainahi minä niin ymmärsin.
Tuollanen...
http://www.peeli.fi/hyttysverkot.html
Ja tuolla länsirannikolla on tällastinen.
http://www.solar.fi/index.php?nid=Hy%F6nteissuojat&pid=104&panel=5e3732f3a271b76aec1e6ab277cfc830&gclid=CMnKiaKv-KMCFdcsDgodpldtHA
Himottas laittaa omaan vaunuun mutta mietityttää miten hurtat pysys tämän takana.
« Last Edit: 08.09.2010, 20:38:49 kirjoittanut Jushi69 »

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
  • Otalampi, Vihti, Uusimaa
« Vastaus #10 : 08.09.2010, 20:38:12 »
Ei siinä mitään kummallista ole, hyttysverkko toimii liukuoven periaatteella laskostuen oviaukon reunaan.Mikäs aukko teillä on tiedoissa?Ne oven yläreunaan ripustettavat naruviritelmät kai toimivat myöskin ötökkäverhoina.Minulle nyt kuitenkin laitettiin kasetti hyttysverkko oveen.Minulla on kyseisen kaltainen mutta ainoastaan oven yläpuoliskon peittävä hyttysverkko ollut jo Dethlefissä,siinä se liikkui ylös-alas suuntaan.Mikäs siinä Doroteaa hämmentää?Yleensä vaunuissa on kasettiverho hyttysverkko ikkunoissa ja kattoluukuissa eikä mitään muoviliuskoja tai naruverhoja.Miksei myös ulkoovessa?

Kiitos, nyt ymmärsin millainen sinulla on. Kätevä verho.
Solifer 620 Finlandia -95.
MB C200 CDI -11.

dorotea

• Vieras
« Vastaus #11 : 08.09.2010, 20:59:02 »

Etkö ole koskaan nähnyt vaunun/auton ulko-ovessa ns. pampulaverhoja? Ikkunoista en ole puhunut mitään enkä kattoluukuista.