Kirjoittaja Aihe: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla  (Read 8156 times)

Vemppu

  • Vieras
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #15 : 12.01.2010, 11:46:50 »
Ja päivitystä:
Kaksi vuotta ja 47000km.

Takuu loppui kun kaksi vuotta tuli vermeelle ikää täyteen. Viimeisinä takuukorjauksina tehtäviksi ilmeni pari juttua:
- Alustan lämmityslaitteen kotelon "tiivistys" ja sisäkierron napin(?) korjaus
- Yhden asunto-osan ulkoisen kumilistan venytys ja kiinnitys. Kutistui pakkasessa pari senttiä jolloin listan pää oli tullut kurkkimaan maisemia
- Kaasu-uunin liekkivahdin "herkkyys"; uuni tahtoi sammuilla turhan herkästi

29asteen pakkasessa matkaa tehdessä alkoi tuntua että kylmää ilmaa tulee ajossa vääristä paikoista sisään: kojelauta tuntui kylmältä ja tuhkakupin takaa tuntui selkeä kylmä ilmavirtaus. Matkan päällä nappasin yhden kojelaudan verhoilukomponentin pois jotta pääsin näkemään kojelaudan sisään. Sisäkierron läppä näkyi haluavan jumittaa eli läppä jäi vaihtelevasti eri kohtaan auki. Lopputulemana syntyi "Fiiatit" eli kylmää ilmaa pääsi tulemaan kojelaudan sisään. Pikahoitona otin sisäkierron moottorilta johdon pois ja teippasin sisäkierron läpän kiinni. Arvelin vian olevan sisäilmankierron moottorissa mutta vika taisi ollakin napissa/ohjausvirrassa (tarkemmin en tullut kysyneeksi). Lisäksi lämmityslaitteen kennon ja kotelon sauma vuoti hiukkasen kylmää ilmaa. Myyjän kanssa oli jo aiemmin sovittu pari muuta takuuhommaa tehtäväksi vuoden lopulla/vaihteessa joten nämä epäkohdat lisättiin tehtävien listalle. Kun Tampereelle päin ei ollut asiaa tiedossa niin tulikin Kajaanilaisten vuoro näyttää osaamistaan. Ja Kajaanissahan osattiin ;-) Kajaanin Renault-merkkihuolto hoiteli alustan viat pois päiväjärjestyksestä (lämppärin kotelon tiivistys ja sisäkierron virheellinen toiminta) ja Adria-huolto hoiti kaasu-uunin ja listan "venytyksen/kiinnityksen".

Kaikenkaikkiaan Adrian ja Renaultin huolto ovat toimineet oikein hyvin; ne viat joita on ilmennyt takuuaikana on hoidettu joustavasti ja asianmukaisesti pois näiden toimijoiden kanssa joiden kanssa olen asioinut. Valitettavasti paikallinen Renault-huolto ei ole ollut aivan yhtä noheva kuin Kajaanissa on: paikallisella jälleenmyyjällä ei ole niinkään ollut huoli asiakkaan asiasta vaan siitä että "kun ei se auto oikein sovi meidän halliin niin mitenkä me nyt se sitä ja tätä...". Joko auto kitistyy Kajaanin ajaessa, Kajaanissa on isommat tilat tai sitten Kajaanin Renault-huolto ei vain tee auton koosta asiakkaan ongelmaa mutta jokatapauksessa siellä myös huoltotoimenpiteet ovat onnistuneet ja varmaan tarvittaessa onnistuvat myös jatkossa. Tosin: tuo lämppäri ja sisäkierto juttu ovat ainoat Renaultiin kohdistuneet takuutyöt. Paikallinen Renault-huolto kyllä toimitti takuuseen oven tiivisteen ongelmitta mutta esim. laatikkoöljyn vaihtoa varten kun tiedustelin mahdollisuutta niin auton koko tuntui tuottavan ongelmia. Siksi en näitä lämppäriongelmia käynyt paikallisella edes esittelemässä :-/

Adrian takuukorjauksissa Kajaani ja Kuopio molemmat ovat toimineet (kuten myös vallankin auton myynyt Tamperelainen myyjä) ongelmitta. Tosin "byrokratia" tuntuu Kuopiossa raskaammalle kuin Kajaanissa tai Tampereella joten näiden kahden kanssa asiat ovat hoituneet jonkinverran "kevyemmin" ja vähemmällä pyörittämisellä.

Toinen kosteusmittauskin autolle tuli tehtyä ja puhtaat eli kuivat paperit koppero sai.

Kaikenkaikkiaan; hommat ovat toimineet ok ja auto on edelleen mieleinen ;-) Vaihtoa ei ole mielessä vaikka joitakin uusia on tullut "sillä silmällä" katsottua mutta myyjien kannalta valitettavasti nykyinen verme on edelleenkin "paras kompromissi" joten ostohommiin ei ole joutunut :-D

Näkee nyt sitten takuuajan jälkeen mistä härveli päättää räjähtää. Toivottavasti ei mistään tai jos leviää, niin levitköön niin isosti että voi testata tuotevastuu-pykäliä :-D Ei vainen; eiköhän tuo pysy läjässä jatkossakin  :D

Pikku-parannuksen tulen tekemään raittiinilman tuloputkelle; nykyisellään putki kulkee eristämättömänä apumatkustajan jalkatilassa ja sellaisissa yli -25asteen keleissä se hohkaa hieman kylmää. Tarttee pyöräyttää vähän fylliä putken ympärille niin eiköhän tuo hohkaminen lopu siihen paikkaan. Kaipa tuota olisi voinut takuuseenkin pyydellä mutta toisaalta kun tuo ei ole vika vaan ominaisuus niin sama leväyttää sitä fyllinkiä itse siihen. Tuleepahan ainakin mieleinen  :P

Vemppu

  • Vieras
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #16 : 10.08.2010, 10:55:46 »
Päivitystä, päivitystä.

57000km täynnä ja kesärenkaat vaihtoon. Michelin Camping X lähtivät alta ja Nokian Hakka C Cargo:t tulivat. Misukoissa jäi pintaa 3-4mm ajamatta mutta alkoivat olla jo sen verran liukkaat (ja meluisat sekä löysät) että pois joutivat.

Äkkiseltään Nokian kumit tuntuu paremmilta (noh, onhan ne uudet): hiljaisemmat, mukavammat, paremmat ajaa ja silti tukevammat ajossa. Kulutuskestävyyden näkee ajan kanssa mutta jos edes puolet kestävät siitä mitä Misukat niin se riittää. Kulutus näytti äkkiseltään Nokialaisilla tippuvan jonkin verran. Liekö siitä että rengas ei juuri alla litisty ja rullaa kevyemmin.

Alustasta tai asunto-osasta ei ole "uutta" kerrottavaa: Rellu pelaa hyvin eikä ole ilmaantunut mitään vikoja tai ominaisuuksia jotka tökkisivät. Asunto-osa samaten on tehnyt tehtävänsä ilman ongelmia. Eli erittäin ongelmatonta on ollut elo noilta osin.

Kun kalusto toimii niin onkin voinut keskittyä itse asiaan eli matkailuun  :D Omassa käytössä tuollainen auto on ylinäppärä verrattuna vaunuun; monia sellaisia paikkoja, joihin ei vaunu perässä tullut mentyä, on tullut autolla käytyä katsomassa ihan uteliaisuuttaan :P

Poissa 88k5

  • KunniaVaanari
  • *****
  • Viestejä: 1,848
  • Kløvskog
    • http://koti.mbnet.fi/sfc88k5
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #17 : 10.08.2010, 16:29:09 »
Päivitystä, päivitystä.

57000km täynnä ja kesärenkaat vaihtoon. Michelin Camping X lähtivät alta ja Nokian Hakka C Cargo:t tulivat. Misukoissa jäi pintaa 3-4mm ajamatta mutta alkoivat olla jo sen verran liukkaat (ja meluisat sekä löysät) että pois joutivat.

Äkkiseltään Nokian kumit tuntuu paremmilta (noh, onhan ne uudet): hiljaisemmat, mukavammat, paremmat ajaa ja silti tukevammat ajossa. Kulutuskestävyyden näkee ajan kanssa mutta jos edes puolet kestävät siitä mitä Misukat niin se riittää. Kulutus näytti äkkiseltään Nokialaisilla tippuvan jonkin verran. Liekö siitä että rengas ei juuri alla litisty ja rullaa kevyemmin.

Alustasta tai asunto-osasta ei ole "uutta" kerrottavaa: Rellu pelaa hyvin eikä ole ilmaantunut mitään vikoja tai ominaisuuksia jotka tökkisivät. Asunto-osa samaten on tehnyt tehtävänsä ilman ongelmia. Eli erittäin ongelmatonta on ollut elo noilta osin.

Kun kalusto toimii niin onkin voinut keskittyä itse asiaan eli matkailuun  :D Omassa käytössä tuollainen auto on ylinäppärä verrattuna vaunuun; monia sellaisia paikkoja, joihin ei vaunu perässä tullut mentyä, on tullut autolla käytyä katsomassa ihan uteliaisuuttaan :P
Juuri noin.. Matkaaminen m-autolla on "kompaktia" kun kaikki manööverit voi käytännössä unohtaa - jopa leirintäalueidenkin käytön  ;D

Oliko noista kilsoista minkä verran ajettu Misukoilla? Meinaan vaan, että omassani on tullut reilut 34.000km pyöriteltyä alkup. Hankook RA08:ja neljättä kesää - pintaa on kuitenki vielä 7-8mm (7. pyörässä vieläkin enemmän). Muita renkaita ei mulla ole..

Btw. ootko perehtynyt etuteltan puollella olevaan kirjoitukseen http://www.karavaanarit.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/matkailuautot/?x26555=72156573 Rellun lohkolämppärin irtoamisesta pakkaspropun paikasta ja kansipahvista - mikähän lie "oikea" vika?
« Last Edit: 10.08.2010, 16:31:49 kirjoittanut 88k5 »
by Sfc88k5 - '07 Ford Rimor Katamarano Limited 2.4TDCi

Poissa putkimies

  • KunniaVaanari
  • *****
  • Viestejä: 551
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #18 : 10.08.2010, 17:21:48 »
... ... Oliko noista kilsoista minkä verran ajettu Misukoilla? Meinaan vaan, että omassani on tullut reilut 34.000km pyöriteltyä alkup. Hankook RA08:ja neljättä kesää - pintaa on kuitenki vielä 7-8mm (7. pyörässä vieläkin enemmän). Muita renkaita ei mulla ole... ...

Itselläni Rellussa Misukat ja niillä ajettu noin 60tkm. Pintaa noin 5mm jäljellä.
   Renkaiden ja laakerien sekä pyöränripustuksen kulumiseen vaikuttaa aurauskulmat, ja aurauskulmat voi olla ja onkin mitä vaan, paitsi minulla, minulla ei auraa, koska en näe tarpeelliseksi aurata maantietä. ;D ;D ;D
   

Vemppu

  • Vieras
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #19 : 10.08.2010, 21:16:38 »
Kesä-Misukoilla tuli kenties jotain 45-50 000km ajettua. Tuo on aika mutulla heitetty arvio, joka perustuu kuvitelmaan talvella ajetuista kilsoista (en ole talvi/kesäkilsoista kirjaa pitänyt). Mielestäni kestivät ihan tarpeeksi. Olisihan noilla entisilläkin vielä ajellut mutta mukavuuden halu kirvoitti vaihtamaan.

"Jännä juttu" kulumisessa oli että tuntui jotta renkaat kulahtivat yhtenä kesänä melkein kaiken mitä kuluivat :-] Ensin näytti etteivät kulu millään ja hups, sitten oli pintaa lähtenytkin nopsaan. Olisko tullut jonkin nopeatempoisempi reissu tehtyä tms. Tasaisesti olivat kuluneet eli paineet ja suuntaukset lienevät kutakuinkin kohdillaan. Renkailla vaan tuli ikä täyteen.

88k5:n Transussa taitaa olla paripyörät takana joka varmaan säästää renkaitakin. Ainakin niin voisi helposti kuvitella kun omaa kokemusta paripyöräisistä ei juuri ole.

Etuteltassa keskustelussa oleva probleemi tuntuu kyllä omituiselle mutta omaa arviota on huonoa heittää kun keskustelussa on se Nissanin 3-litrainen jota olen nähnyt vain kuvissa ja pari kertaa päältäpäin "livenä". Mutta en kyllä usko että lohkolämppäri olisi se ongelman ydin, ainakaan "sulakkeena". Niinkuin "asianosainenkin" taitaa kirjoittaa, löytyy koneesta kuin koneesta nestekierron varrelta löysemminkin irtoavia paikkoja kuin lohkolämppäri. Parempi kun ei ala kovasti moisen vian oikeaa syytä arvuuttelemaan niin ei mene lottoamiseksi :-] Tosin: jos lohkolämppärin paikka ei ole oikein toimiva ja se sitten aiheuttaa ongelmia jotka voivat sopivissa oloissa ilmetä vastuksen pullauttamisena, niin miksipä ei tuollainen kävisi. Mutta kuten sanottu: vähän oudolle tapaukselle tuntuu.

BTW renkaiden hinnoista: kilpailu on tainnut tehdä tehtävänsä kun eipä kannattanut renkuloita alkaa saksasta tilailemaan. Ihan omalta kylältä sai tarjouksen joka oli kokonaisuutena kilpailukykyinen esim. Rengas-online:n hintoihin (kun tarvittavat rengastyöt suomessa ja vähän omallekin työlle laskee arvoa). Hyvä niin, jäipähän nekin eurot paikallista yrittäjää tukemaan 8)

Poissa Vemppu

  • Tuorevaanari
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #20 : 05.03.2011, 19:28:37 »
Updeittiä pukkaa :-) Ajokilometrit pyöreät 62tkm

Käytin auton ensimmäisessä katsastuksessa ja hyväksytty tuli että napsahti. Missään alustan osissa ei ollut välystä, savutusarvot erinomaiset ja muutenkin auto myös "autoteknisesti" kuosissaan. Hyvä niin :-) Eihän nyt kolmevuotias ja 60tkm ajettu auto saa porsiakaan.

Lisäksi vuosittainen kosteusmittaus tuli teetettyä Kajaanissa ja sieltäkin tuli puhtaat paperit.

Joten hommat on edelleen sitä mitä on pitänyt ollakin.

To-Do listalla on tulossa jakohihnan vaihto. Vähän mietityttää miten tarkka tuo Rellu hihnanvaihdosta on koska sille vaihtovälille löytyy muutamakin arvo mutta varminta lienee mennä lyhimmän kaavan mukaan.

Pikkuisena jatkokehittelynä herättelen ajatusta verhoilla makuuosaston seinät "Kabe-kankaalla". Talvikelissä se nukkapinta osaisi olla miellyttävämmän oloinen kuin paperitapetti joka vakiona seinissä on. Muihin seiniin tuota kangasta en ole ajatellut kuin sinne makuuosastoon patjatasosta ylöspäin. Suotta sitä kangasta takatalliin ulottaa. Mutta tuo ajatelma on sellaista huvin vuoksi puuhastelua motivaation, talouden ja materiaalisaatavuuden moinen salliessa  :P

Edit: kävin kysymässä merkkiliikkeestä jakohihnahomman hintaa... Mielestäni "ihanan kallista"; osineen kaikkineen ~1100€. Taidan kartoitella muitakin merkkihuoltoja ja muita vaihtoehtoja. Ei oikein tunnu mieleiselle maksaa ~6600mk remmin vaihdosta :-D
« Last Edit: 20.03.2011, 13:32:07 kirjoittanut Vemppu »
---------------------------------
* Sama Vemppu kuin aiemminkin *
---------------------------------

Poissa alatari

  • Tuorevaanari
  • *
  • Viestejä: 23
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #21 : 15.04.2011, 20:47:40 »
Omaan Relluun vaihdatin jakoremmin +kiristäjän +yhden rullan hintaan 455e. Merkkiliikkeesä (wetteri) mutta kylläkin k-a puolella.Rellun mittarissa vasta 16,500 km mutta tuli 4v täyteen ::)Kysyin myös Wetterin h-a puolelta ja siellä hinta oli tuon reilun tonnin,sisältäen tosin vesipumpun,mutta noilla mun kilsoilla sitähän ei tietenkään tarvinnut vaihtaa.Kyselin myös muilta korjaamoilta ja kaikki joilta kysyin oli hintahaarukka 410-650e. ilman vesipumppua. ;)

Poissa Vemppu

  • Tuorevaanari
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #22 : 16.04.2011, 19:22:21 »
Tänks infosta.

Tuo mainitsemasi hintaluokka tuntuukin paljon järkevämmältä. Pitääpä kysäistä Kajaanista Wetteriltä homman hintaa.

Kyselin osien hintoja tarvikkeina:
Vesipumpun hinta oli alle satasen eli nyt kun reilu 60tkm on mittarissa niin voipa olla että vaihdatan pumpun kaiken varalta. Tosin; aiemmin tuolle alustalle oli luvattu hihnan vaihtoväliksi 160tkm tai 6 vuotta joten voisi "kuvitella" että pumppu ei ihan heti ole antautumassa... Jossain muualla maailmassa taitaa edelleen olla tuo vaihtoväli. Liekö sitten meidän pakkaset jotka sen lyhentävät.

Hihnasarja, jossa tulee tietenkin hihna sekä tarvittavat rullat yms hilut, maksaisi muistaakseni 200€ tuntumassa eli ihan normaalihintoja sekin.

Tuossa valossa merkkiliikkeen reipas 1000€ tuntuu aika topakalta :-/ Halvemmallakin tuosta taitaa onneksi päästä :-]
---------------------------------
* Sama Vemppu kuin aiemminkin *
---------------------------------

Poissa alatari

  • Tuorevaanari
  • *
  • Viestejä: 23
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #23 : 18.04.2011, 08:06:11 »
Wetterihän muuten on Rellun merkkiliike täällä Kokkolan seudulla.Ja kun kysyin h-a puolelta siellä se maksoi tuon reilun tonnin.

Poissa Vemppu

  • Tuorevaanari
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #24 : 30.06.2011, 16:29:41 »
Hujee...

Jakohihna vaihdettu ja sisäänajetu "etelän kierroksella". Hinnaksi jäi paikallisessa huoltoliikkeessä ripeä 300€ ja siihen osia harmaalta tiskiltä parilla sadalla. Mitään ihmeellistä siihen vaihtoon ei kuulunut kunhan vain oli moottoriin sopiva lukkosarja jakopäätä varten olemassa.

Vesipumpun vaihdosta: varaosamyyjän tai huoltoliikkeen tietokone/huoltoohjelmat eivät tarjonneet vesipumpun vaihtoa tehtäväksi tuossa samassa yhteydessä koska vesipumppu on omalla hihnallaan (noin ymmärsin). Tuon Renault moottorin jakopää on ilmeisesti jotenkin "erilainen" koska varsinainen jakopäänhihna on kovasti lyhyt verrattuna muihin näkemiini. Ilmeisesti kampuralta tulee jokin apupyörä tms josta sitten lyhyellä hihnalla jakopäätä pyöritetään. Jos joku tietää tarkemmin tuon rakenteen niin voinee tarkentaa.
---------------------------------
* Sama Vemppu kuin aiemminkin *
---------------------------------

Poissa Vemppu

  • Tuorevaanari
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #25 : 04.08.2011, 22:20:34 »
Ou jee

6 viikkoa kesälomia lusittu ja autolle lisää kilometrejä; 5 viikkoa reissun päällä ja about 7-8000km lisää mittariin. On se vaan niin hauskaa että päiviä ja kilsoja kertyy ;-)

Mitäpä siinä muuta kuin todeta että yhtä pikkujuttua lukuunottamatta toimii niinkuin tähänkin asti. Nimittäin airbag:in merkkivalo syttyi muutaman kerran kuumimpien kelien aikaan sammuakseen kun ratin käänsi jompaankumpaan ääriasentoon tai vähän raskaammin "rummutti" ratin kehää. Koska tuo ilmaantui nyt jakohihnahomman jälkeen niin tarttee öljynvaihdon yhteydessä tarkistaa että olisiko mahdollisesti joku anturijohto huonosti pellin alla eli ovatko kenties jakohihnatöissä irroittaneet jonkun liittimen joka nyt ei olekaan ihan täpöllä kohdillaan. Tai sitten ratin keskiön ja rattiputken välisissä kontakteissa on jotain häikkää. Tuo että valo sammuu ratin kehää rummuttamalla viittaa ehkä enemmän tuonne ratin puolelle. Merkkiliikkeeseen en ajatellut viedä tutkittavaksi kun vika ei ole kaikenaikaa päällä. Kun lämpötila tippuu ulkona alle 25asteen ei moista ilmene. Tarttee siis vähän harrastaa hardwareakin...

Keväällä tehdyt lisäeristykset ohjaamon lämmönpitävyyden lisäämiseksi ja ajomelun entisestäänkin tiputtamista varten osoittautuivat hyödyllisiksi. Ajomelu (noilla meluisilla Nokialaisilla) tippui sen verran että radion voimakkuutta saattoi laskea ihan selvästi (kun asettaa radion volumet kohdilleen kaupunkiajossa, ei volumia tarvitse nostaa jos vauhti pysyy max. 90km/h) eivätkä tienpinnan poikkisaumat/poikkeamat enää juuri sisälle napsahtele. Hassua sinälläään että kun ääni vähenee ja häviää, tuntuu alustakin samalla pehmenee :-D Auto itsessään on nyt, sillä vähällä kokemuksella mitä olen noilla erilaisilla ajanut, siis hyvinkin hillitty melujen suhteen. Kovemmassa vauhdissa alkaa sitten alkovi ja kattoikkunat yms humista mutta sille nyt ei voi oikein mitään.

Pähkinänkuoressa: oviin tuli 3mm lämpöeriste sisäverhoilun taakse (sitä samaa jota Jack796 laittoi Boxeriinsa), ulkopeltiin palaset bitumimattoa, 3mm lämpöeristettä asunto-osan ja alustaosan saumaan kylmäsiltoja katkomaan ja sitten vielä bitumimattoa etulokasuojiin ja ovien kynnyssyvennyksiin suoraan pellille verhoilun alle. Lopputulemana ovien käyttöääni sivistynyt "thumbs" (jos verhojen ääntä ei lasketa), asunto-osan lattia tasalämpöisempi väliverhoon saakka (kunnon pakkasissa sitä nyt ei ole vielä voinut testata mutta Norjan +5 astetta ja merellinen tuuli antoivat vähän vihiä) ja mainittu ajomelun tipahtaminen. Päivän homma ja monen vuoden riemu: kannatti.

Jatkohommana: kenties päiväajovalojen laittoa, ilmajouset taakse (erikseen säädettävät jotta voisi kenties pikkuvaateroinnit tehdä ilman kiiloja ja kärryä vetäessä voisi vähän nostaa perää pahoissa paikoissa) ledien virittelyä sisälle sekä makuutilaan elää edelleen tuo mainittu  "Kabe-kangasta" seiniin ja kattoon.

Varma homma on että teen myös keskipaikalle samanlaisen "ilmasolan" kuin tein sänkyjen päätyihin. Eipähän pääse kosteus pesimään keskellä olevan patjan piiloihin. Nyt keskipaikan patja pääsee kulkeutumaan seinään kiinni ja kun siinä keskellä ei ole ilmarakoa niin kosteuttahan sinne pakkasella kehittyy....

Seuraava matka on Lahden messuille vaikutteita keräämään kun auton vaihto ei tunnu tarpeelliselle :-) Mutta ehkä sieltä keksii jonkun näppärän ja hauskan pikku jutun minkä voi sitten soveltaa omaansa... Pitäähän sitä tekemistä olla :P

« Last Edit: 04.08.2011, 22:23:39 kirjoittanut Vemppu »
---------------------------------
* Sama Vemppu kuin aiemminkin *
---------------------------------

Poissa olalaa

  • KunniaVaanari
  • *****
  • Viestejä: 588
  • Renaut/adria izola Vm 08 Nissan primera 98 TURKU
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #26 : 09.08.2011, 11:20:44 »
Tässä yksi uusi onnellinen adria izola runaut-masterin omistaja lisää.Onko kukaan asentanut taka jousiin lisä lehteä? kun itse ajatelin semmoisen asentaa.Mielipiteitä/kokemuksia kertokaa ;D
RENAUT ADRIA IZOLA VM 08

Poissa mjo33400

  • Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
  • *****
  • Viestejä: 11,832
  • Otalampi, Vihti, Uusimaa
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #27 : 09.08.2011, 20:28:53 »
Tässä yksi uusi onnellinen adria izola runaut-masterin omistaja lisää.Onko kukaan asentanut taka jousiin lisä lehteä? kun itse ajatelin semmoisen asentaa.Mielipiteitä/kokemuksia kertokaa ;D

Outo nimimerkki sinulla? Sori ot.
Solifer 620 Finlandia -95.
MB C200 CDI -11.

Poissa olalaa

  • KunniaVaanari
  • *****
  • Viestejä: 588
  • Renaut/adria izola Vm 08 Nissan primera 98 TURKU
Vs: Adria Izola 697SL Renault Master-alustalla
« Vastaus #28 : 09.08.2011, 20:53:45 »
Tässä yksi uusi onnellinen adria izola runaut-masterin omistaja lisää.Onko kukaan asentanut taka jousiin lisä lehteä? kun itse ajatelin semmoisen asentaa.Mielipiteitä/kokemuksia kertokaa ;D

Outo nimimerkki sinulla? Sori ot.
Joo muutin sitä helpommaksi ;D
RENAUT ADRIA IZOLA VM 08