Kirjoittaja Aihe: vetomassa ja sen ylitys  (Read 2187 times)

Poissa K.E.V

• KunniaVaanari
Vs: vetomassa ja sen ylitys
« Vastaus #30 : 20.05.2012, 08:29:40 »
Mulla valmistaja kertoo kaksi vetomassaa. Tasaiselle ja 15% mäelle. Muistaakseni 200 kiloa eroa massoissa. Suomalaisessa rekisteriotteessa on pienempi massa noista.
Se mitä ohjekirjassa lukee ja minkä tiedon valmistaja antaa AKE:lle ei ole muuta yhteistä kuin lähde,,,,,

Poissa juksii

• Vaanari
  • **
« Vastaus #31 : 23.05.2012, 08:08:56 »
Mulla valmistaja kertoo kaksi vetomassaa. Tasaiselle ja 15% mäelle. Muistaakseni 200 kiloa eroa massoissa. Suomalaisessa rekisteriotteessa on pienempi massa noista.
Se mitä ohjekirjassa lukee ja minkä tiedon valmistaja antaa AKE:lle ei ole muuta yhteistä kuin lähde,,,,,

Saattaa olla näinkin. Auto on tuotu Sveitsistä ja Sveitsiläisessä rekisteriotteessa mielestäni luki kumpikin massa.
-JukSii-
Volkswagen Passat V6 TDi 4-Motion '05 ja Solifer S9 '01

Poissa seppoko

• KunniaVaanari
  • Länsi-Kuopio Pohjois-Savo
« Vastaus #32 : 23.05.2012, 08:55:32 »

Saattaa olla näinkin. Auto on tuotu Sveitsistä ja Sveitsiläisessä rekisteriotteessa mielestäni luki kumpikin massa.

ERi maissa on erilaisia lakeja ja säädöksiä. Ei kannata vertailla
sfc.15941@gmail.com    SFC  015941-0
Adria Coral Axess S600SCT=
3h+keittiö, tonttina koko Eurooppa  
Citroen Xsara     Comanche 300

Poissa desoto

• Ikivaanari
  • Kellos ...CHEVYJÄ epämääränen luku ja MATKAAJA 460
« Vastaus #33 : 24.05.2012, 13:46:12 »
kerran meni koukun pettämiseen ni jatketaan.. oon korjannu kymmeniä läheltäpiti pettämisiä ja muutaman jo pettäneen "koukun", mutta koskaan itse koukku ei oo ollu syypää , vaan kiinnitys autoon , yleensä auto on hävinny korroosion vaikutuksesta koukun ympäriltä.. mutt toki on mahdollista ett 3-5mm pelti koukuss ruostuu nopeemmin kuin yleensä vajaa millin pelti autoss...
V8 Olla pitää  !  !      Vaikk haiseehi mökkiöljylle..