Kirjoittaja Aihe: Puskaparkkilista?  (Read 2569 times)

Poissa Roksis

• Nettivaanari
Vs: Puskaparkkilista?
« Vastaus #15 : 24.07.2012, 11:23:53 »
...ja sitten taulukko linkitetään useille sivuille ja pian rauhallisesta ja siististä metsäpuskasta tulee yleinen leirialue roskineen ja kemssajätteineen.
Kuka täällä palstalla pystyy sanomaan ettei se roskaaja ole juuri sinä tai minä? Sinä itsestäsi ja minä itsestäni. Minä en ole. Kaikki ovat potentiaalisia roskaajia.

Poissa Pumppis

• KunniaVaanari
  • Fiat Lux
« Vastaus #16 : 24.07.2012, 13:17:17 »
...ja sitten taulukko linkitetään useille sivuille ja pian rauhallisesta ja siististä metsäpuskasta tulee yleinen leirialue roskineen ja kemssajätteineen.
Kuka täällä palstalla pystyy sanomaan ettei se roskaaja ole juuri sinä tai minä? Sinä itsestäsi ja minä itsestäni. Minä en ole. Kaikki ovat potentiaalisia roskaajia.
Oma teksti pitää kirjoittaa viimeisen hakasulun   ]    jälkeen. Selventää ulkoasua ja viestiä. Itseltäni ei jää pysähdyksen jälkeen mihinkään maastoon muuta kuin renkaanjäljet. Kun katsoo levähdysalueita, en halua jakaa puskaparkkia saman porukan kanssa. Jos näkee vaivaa löytääkseen hyvän puskapaikan, arvostus on paikkaa kohtaan suurempaa kuin koordinaatteja netistä keräämällä.
En syyttänyt ketään roskaajaksi. Mutta ei ne jätepussit ojaan itsekseen lentele.
Ylläoleva kommentti on oma käsitykseni asiasta.
Sen voi ottaa henkilökohtaisesti.

Poissa Kimi

• KunniaVaanari
« Vastaus #17 : 24.07.2012, 13:23:50 »
Tästä olen Pumppiksen kanssa ehdottomasti samaa mieltä.
Lisäksi ne meidän puskat on usein sellaisen taipaleen takana, ettei vaunulla ja kaksivedolla usein ole asiaa ja monen m-auton maavara ei riitä.

Ja aika harmaalla alueella liikutaan muutenkin, valtion mailla voi vapaasti käyttää metsäteitä, mutta kun omistusoikeus maihin ei aina ole selvä. Jokamiehenoikeus ei kata ajoneuvojen käyttämistä muitten mailla.
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.

Poissa Yrjö

• KunniaVaanari
  • Lempäälä
« Vastaus #18 : 25.07.2012, 00:12:46 »
Ja aika harmaalla alueella liikutaan muutenkin, valtion mailla voi vapaasti käyttää metsäteitä, mutta kun omistusoikeus maihin ei aina ole selvä. Jokamiehenoikeus ei kata ajoneuvojen käyttämistä muitten mailla.
   Tuo on vaikeasti ratkaistava asia, valtaosaan metsäteitä on saatu meidän veronmaksajien rahaa, silti niillä on puomeja. Mihinkä tiealue loppuu mistä alkaa maanomistajan alue, se on vaikea määrittää. Usein tarvitaan maamittarin apua. Tietä ei tietenkään saa puskaparkkilainen tukkia, saatta tulla yli 3m.leveä kuljetus.
Super Sprite Alpine- Opel Astra 2.0 8 v. Caravan -Hilleberg Nammatj 2GT-Helkama 6 v.
    Yrjö Tapola