Kirjoittaja Aihe: Vorssan huoltoliike  (Read 732 times)

Poissa 240163

• Vaanari
  • **
Vorssan huoltoliike
« : 27.06.2012, 20:40:48 »
Kävin paikallisessa ainoossa vaunuliikkeessä kyselee väähän neuvoa kiertopumppu asioissa. Satun omistaa erimerkkisen vaunun kun nämä edustaa. Epä suora vastaus kyselyyni oli, että mene sinne mistä vaunun hankit.  ;D ;D ;D Tosin vähän arvasin jo mennessä mikä tuomio tulee Cabbyn omistajalle.  :D :D Ei millään pahalla... Huvitti vain...
WW Caddy 2013
Sprintter 412 -98
Sprinter 311 -00
Cadillac Coube De Dille -58
Chevrolet Bel Air -59
Mercury Marguis -77
Crysler Newport -77
Kabe Safir K/S 2000

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
  • Otalampi, Vihti, Uusimaa
Vs: Vorssan huoltoliike
« Vastaus #1 : 27.06.2012, 20:44:00 »
Kävin paikallisessa ainoossa vaunuliikkeessä kyselee väähän neuvoa kiertopumppu asioissa. Satun omistaa erimerkkisen vaunun kun nämä edustaa. Epä suora vastaus kyselyyni oli, että mene sinne mistä vaunun hankit.  ;D ;D ;D Tosin vähän arvasin jo mennessä mikä tuomio tulee Cabbyn omistajalle.  :D :D Ei millään pahalla... Huvitti vain...

Jos tarkoitit Forssan vankkuria niin asiallinen liike ja hyvä sellainen. Et varmaan kertonut ihan kaikkea täällä?
Solifer 620 Finlandia -95.
MB C200 CDI -11.

Poissa Pumppis

• KunniaVaanari
  • Fiat Lux
« Vastaus #2 : 27.06.2012, 21:27:02 »
Epä suora vastaus kyselyyni oli, että mene sinne mistä vaunun hankit.
Nyt parempaa faktaa pöytään. Vihjaukset epä suoraan vastaukseen pitää tarkentaa.
En usko että yksikään huoltoliike suoraan käännyttää asiakkaan ovelta käskien menemään myyjän luokse. Vai alkoiko 240163 vaatimaan pumpunvaihtoa takuutyönä? Kertoiko juuri ostaneensa vaunun toisaalta ja pumpun rikkoutuneen. Ehkä kehoittivat menemään myyjän luokse siksi ettei heillä ole tietoa/taitoa/osia kyseiseen vanumerkkiin.

Ei millään pahalla... Huvittaa vain...
Ylläoleva kommentti on oma käsitykseni asiasta.
Sen voi ottaa henkilökohtaisesti.

Poissa 240163

• Vaanari
  • **
« Vastaus #3 : 27.06.2012, 22:02:25 »
Juu asiassa ei ole minun puolelta mitään sen kummempaa kävin kysymässä huolto ohjeita ja sieltä pyydettiin ottamaan yhteyttä vaunun maahantuojaan. Se tapa jolla asia ilmistiin oli enemmänkin huvittavaa. Onniteltiin merkin vallintaa ja niin edespäin. Ei todellakaan ole tarkoitus moittia tai morkata kyseistä liikettä. Ei missään nimessä. Enkä mielestäni edes tehnyt sitä. Esitin vain liikkeessä kysymyksen ja sain siihen vastauksen. Se tapa jollasain sen. Se oli huvittavaa. Vielä kun tunnen pitäjän jollakin tavalla. Mutta näitä viestejähän voi tulkita kukin omalla tavallaan... Mutta asiat on aina selvitettävissä kun kysyy. Eiks jee?
WW Caddy 2013
Sprintter 412 -98
Sprinter 311 -00
Chevrolet Bel Air -59
Mercury Marguis -77
Crysler Newport -77
Kabe Safir K/S 2000

Poissa Pumppis

• KunniaVaanari
  • Fiat Lux
« Vastaus #4 : 27.06.2012, 22:25:09 »
Juu asiassa ei ole minun puolelta mitään sen kummempaa kävin kysymässä huolto ohjeita ja sieltä pyydettiin ottamaan yhteyttä vaunun maahantuojaan.
Siis toimivat aivan oikein. Jos heillä ei ollut huolto-ohjeita antaa, kehottivat kysymään paikasta josta ohjeet todennäköisesti saisi.
Se tapa jolla asia ilmistiin oli enemmänkin huvittavaa. Onniteltiin merkin vallintaa ja niin edespäin. Ei todellakaan ole tarkoitus moittia tai morkata kyseistä liikettä. Ei missään nimessä. Enkä mielestäni edes tehnyt sitä. Esitin vain liikkeessä kysymyksen ja sain siihen vastauksen. Se tapa jollasain sen. Se oli huvittavaa. Vielä kun tunnen pitäjän jollakin tavalla. Mutta näitä viestejähän voi tulkita kukin omalla tavallaan... Mutta asiat on aina selvitettävissä kun kysyy. Eiks jee?
Saamasi "huono" palvelu perustuu siis vain omiin tuntemuksiisi. Mitä sanottiin kun kuvailet tapahtumaa:
ja niin edespäin
?
Ei ollut tarkoitus moittia tai mollata.
Kuitenkin teit sen. Palautteet huonosta palvelusta kannattaa antaa liikkeen johdolle. Silloin asiat käsitellään siellä missä kuuluukin. On ala-arvoista toimintaa mollata yritystä nimimerkillä julkisella keskustelupalstalla. Vaikka nyt lievennät lausuntoasi, ensimmäisestä viestistä saa aivan toisenlaisen kuvan.

Poissa 240163

• Vaanari
  • **
« Vastaus #5 : 27.06.2012, 22:34:53 »
Juu asiassa ei ole minun puolelta mitään sen kummempaa kävin kysymässä huolto ohjeita ja sieltä pyydettiin ottamaan yhteyttä vaunun maahantuojaan. Se tapa jolla asia ilmistiin oli enemmänkin huvittavaa. Onniteltiin merkin vallintaa ja niin edespäin. Ei todellakaan ole tarkoitus moittia tai morkata kyseistä liikettä. Ei missään nimessä. Enkä mielestäni edes tehnyt sitä. Esitin vain liikkeessä kysymyksen ja sain siihen vastauksen. Se tapa jollasain sen. Se oli huvittavaa. Vielä kun tunnen pitäjän jollakin tavalla. Mutta näitä viestejähän voi tulkita kukin omalla tavallaan... Mutta asiat on aina selvitettävissä kun kysyy. Eiks jee?

"Pumppis"
En usko että yksikään huoltoliike suoraan käännyttää asiakkaan ovelta käskien menemään myyjän luokse. Vai alkoiko 240163 vaatimaan pumpunvaihtoa takuutyönä? Kertoiko juuri ostaneensa vaunun toisaalta ja pumpun rikkoutuneen. Ehkä kehoittivat menemään myyjän luokse siksi ettei heillä ole tietoa/taitoa/osia kyseiseen vanumerkkiin.

Tämä on mun mielestä aika outoo käytöstä. Tehdään julkisesti omat johtopäätökset kysymättä sen kummemmin asiaa... Ja yritetään saada kirjoittaja mahdollisimman huonoon valoon. Oon lueskellut näitä kommentteja vähän muistakin ketjuista. Mulla tosin on itsetunto sen verran kohdallaan ettei toi mua hetkauta mihinkään suuntaan. Mutta jota kuta tollanen voi loukata syvästikkin. Enemmänkin tollaset omat johtopäätökset kertovat enemmänkin kirjoittajasta itsestään. Mun milestä kannattas kysyä jos joku asia jää epäselväksi. Myönnän että mun kirjoitusulosanti herättää useatikkin lisä kysymyksiä. Mutta kysymällähän siitä selviää jos jota kuta jää jokin asia vaivaamaan.
« Last Edit: 27.06.2012, 22:40:12 kirjoittanut 240163 »
WW Caddy 2013
Sprintter 412 -98
Sprinter 311 -00
Chevrolet Bel Air -59
Mercury Marguis -77
Crysler Newport -77
Kabe Safir K/S 2000

Poissa 240163

• Vaanari
  • **
« Vastaus #6 : 27.06.2012, 22:37:14 »
En edelleenkään ole sanonut saaneeni huonoa palvelua... :)
WW Caddy 2013
Sprintter 412 -98
Sprinter 311 -00
Chevrolet Bel Air -59
Mercury Marguis -77
Crysler Newport -77
Kabe Safir K/S 2000

Poissa Pumppis

• KunniaVaanari
  • Fiat Lux
« Vastaus #7 : 27.06.2012, 23:22:05 »
Myönnän että mun kirjoitusulosanti herättää useatikkin lisä kysymyksiä. Mutta kysymällähän siitä selviää jos jota kuta jää jokin asia vaivaamaan.
Minun kirjoitustyylini aiheuttaa useastikin paheksuntaa. Tässä ketjussa teen sen mitä toivot. Aloituskirjoituksesi jäi vaivaamaan ja kysyin mitä todella tapahtui. Kysymällä siitä selviää. Nyt sitten selvisi ettei mitään tapahtunut. Huoltoliike antoi hyvää palvelua kehoittamalla ottamaan yhteyttä maahantuojaan, koska heillä ei tarvittavia ohjeita ollut antaa (on hyvää palvelua kertoa mistä apua saisi, vaikka olisi kilpailija).
Onnittelusta merkin valinnasta ja niin edespäin ei tullut selvyyttä siitä mitä todella sanottiin.
Edelleen jää ihmetyttämään aloituksesi tarkoitus.