Kirjoittaja Aihe: Laatukemikaaleja karavaanareille  (Read 1280 times)

Poissa Ulla

• Tuorevaanari
  • *
Laatukemikaaleja karavaanareille
« : 16.03.2012, 13:52:33 »
Super 10:llä saa puhtaaksi penkit, vaunun etuteltan, vaunun ulkopuolelta. Aine käy myös oman kodin siivoamiseen.

LDC:llä puhdistat astiat kylmässä vedessä ja merivedessä ja luontoystävällisesti.

Myynnissä myös muita tuotteita osoitteessa:

http://goldenstore.weebly.com/index.html

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
  • Otalampi, Vihti, Uusimaa
Vs: Laatukemikaaleja karavaanareille
« Vastaus #1 : 16.03.2012, 14:25:01 »
^ Kannattaa laittaa linkkikirjastoon. ;)
Solifer 620 Finlandia -95.
MB C200 CDI -11.

Poissa Alan

• KunniaVaanari
« Vastaus #2 : 16.03.2012, 14:27:22 »
Minun mielestä on ihan asiallista nyt tuoda esille, että tässä on kysymyksessä verkostomarkkinointitouhuista, joista monella muullakin saattaa olla kokemuksia. Minulla on, ja nimenomaan tästä firmasta, sekä etenkin sen markkinointitavoista. En suosittele.

Samaa ilmoitusta on spämmätty kahteen muuhunkin ketjuun.
Monipuolisin karavaanarifoorumi netissä:

www.karavaanari.org

Poissa Ossi66

• KunniaVaanari
« Vastaus #3 : 16.03.2012, 14:47:32 »
Onhan tuo Super10 tullut testattua pesussa - ei kannata puhua samana päivänä kuin puhutaan esim. "pineline" tyyppisten pesuaineiden puhdistuskyvystä ;)

(Tunnen Goldenin aineet, kun perhepiirissä on ollut pari "kauppiasta" vuosien varrella)
Volvo V70 D5 -05
Dethleffs Camper Lifestyle 510DB -08
Ex. Dethleffs NewLine 500 SK -06/05
SF-C Lohenpyrstö

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
« Vastaus #4 : 16.03.2012, 15:20:11 »
Onhan tuo Super10 tullut testattua pesussa - ei kannata puhua samana päivänä kuin puhutaan esim. "pineline" tyyppisten pesuaineiden puhdistuskyvystä ;)

(Tunnen Goldenin aineet, kun perhepiirissä on ollut pari "kauppiasta" vuosien varrella)

Super10 on parempaa. ;)
MB C200 CDI -11.

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
« Vastaus #5 : 16.03.2012, 15:21:37 »
Minun mielestä on ihan asiallista nyt tuoda esille, että tässä on kysymyksessä verkostomarkkinointitouhuista, joista monella muullakin saattaa olla kokemuksia. Minulla on, ja nimenomaan tästä firmasta, sekä etenkin sen markkinointitavoista. En suosittele.

Samaa ilmoitusta on spämmätty kahteen muuhunkin ketjuun.

On toi linkki kuitenkin hyvä olla linkkikirjastossa kun aine on hyvää ja ei tarvitse liittyä moiseen ketjuun.
MB C200 CDI -11.

Poissa karawaanari

• Tuorevaanari
  • *
« Vastaus #6 : 17.03.2012, 09:12:36 »
Elikkä sopii siis vaunun ulkopesuun eikä syövytä kittimassaa ? .

Poissa Alan

• KunniaVaanari
« Vastaus #7 : 17.03.2012, 13:38:27 »
Wurthin Pineline tulee halvemmaksi, eikä syövytä mitään. Saatavuus hyvä, löytyy monista halpakaupoistakin.

Rokkerilla on kaupan Eko Solia (linkki), joka noiden vanhojen patujen mukaan on vielä parempaa.
Monipuolisin karavaanarifoorumi netissä:

www.karavaanari.org

Poissa Kimi

• KunniaVaanari
« Vastaus #8 : 17.03.2012, 14:08:44 »
Ostin Rokkerilta 4l pönikän Eko Solia 2v sitten. Sillä on pesty niin veneet kun autotkin ja vielä tonkassa on n.1l jäljellä. Laimennan sumutinpulloon, sumutan pestävän laitteen ja hetken päästä pesen, toimii. 

Super 10 ei ole kokemuksia ja sinänsä tämä minunkaan kirjoitukseni ei välttämättä kuulu tänne. Toisten myynti-ilmoituksia kun mielestäni ei pitäisi pilata kokemuksilla toisista aineista varsinkaan jos myytävästä tavarasta ei ole kokemuksia.
Epäonnistumisen vaara on suuri, kun kyvytön neuvoo halutonta tekemään tarpeetonta.

Poissa Dorotea

• KunniaVaanari
  • Satakunta.
« Vastaus #9 : 17.03.2012, 14:23:22 »
Mulla on vuosien saatossa monia kokemuksia ko. aineesta, joita yritettiin ammattikäyttöön myydä. En niitä nyt kuitenkaan tänne tuo esille, kuten en muitakaan ko. yrityksen asioita. Kukin toimikoon omalla tavallaan.
Polar 550 GLE + S80

Poissa Freemanni

• KunniaVaanari
  • Hämeen hitaat
« Vastaus #10 : 17.03.2012, 22:51:22 »
Ihan OT- juttua on tääkin. Mulla oli luokkakaverina eräs huonosti matikassa ja kemiassa pärjännyt kundi, joka sitten kuitenkin meni opiskelemaan yliopistoon sinne minne pääsi huonoillakin papereilla ilman pääsykokeita, siis matikkaa ja kemiaa opiskelemaan -siihen aikaan.Perusti ensin autotallifirman, missä sekoitteli kemikaaleja itsekseen ja homma eteni suuremmaksi ja suuremmaksi. Syntyi oikein alan yritys, missä oli myös palkattuja työntekijöitä.

Joskus lievässä laitamyötäisessä kertoi, että kotitalouksien ym. vastaavien siivoukseen ja muuhun huoltoon kehitellyt tuotteet on kaikki suunnilleen samoja hiilivetyjä- ehkä hajuaineet ja seossuhteet vähän poikkeaa toisistaan ja tietysti mainoslauseet. Halpoja sekoittaa ja sinänsä vaarattomia litkuja -ellei niitä nauti- , jotka  tuottaa sitä suurempia voittoja, mitä pienemmissä erissä niitä myy. Mainonta ja tietyn tuotemerkin esillesaaminen on tärkeää. Taisi olla siitä luokasta ainoa, joka sai lopulta myytyä yrityksensä ulkomaille suuresta rahasta, vaikka jostain kympin oppilaasta tuli professorikin. Mieleen jäi oikeastaan päällimmäiseksi, että "mitä tehokkaampi aine, sitä enemmän tulee seurannaistuhoja" esim. alustoihin, maalipintoihin tai käyttäjänsä käsiin, hengitysilmaan ym.

Poissa mjo33400

• Lämmitinguru
  • KunniaVaanari
« Vastaus #11 : 17.03.2012, 23:32:58 »
^ Mikä tossa oli pointti aloittajaan, joka kuitenkin myy hyvää tuotetta?
MB C200 CDI -11.

Poissa Rokker

• -Matti Kivistö-
  • Global Moderator
  • KunniaVaanari
  • Vihti, Uusimaa
« Vastaus #12 : 24.03.2012, 00:23:46 »
Kuten olen monelle asiakkaallenikin sanonut että olen huono kauppias kun saatan vaikka vinkata että kokeilee ensin puhdistaa lämppäriä kuin ensimmäisenä tilata uutta osaa (esimerkki tältä viikolta) tai saatan suositella jotain muuta kauppaa/ainetta/osaa/jne.

Niin nytkin: Tuo Super10 on toimivaa ainetta sekin, sopii moneen puhdistukseen.

Nimim. Entinen GNLD myyjä =)

Rokk Oon !
Solifer 6102i -89 + Matkaaja 560 -82/83 | Volkswagen Campingwagen [Westfalia] -76
SFC 114207
LA/CB ch. 7fm/19am: Rokker / KILA49