Kirjoittaja Aihe: Jäsenluettelosta merkille pantua.  (Read 6015 times)

Poissa jarski

• Tuorevaanari
  • *
Vs: Jäsenluettelosta merkille pantua.
« Vastaus #15 : 01.02.2010, 22:01:11 »
Luinpa tämän ketjun lävitse. Itsekin kuulun niihin, jotka eivät juuri kirjoittele täällä, mutta useaan kertaan päivässä tulee jutut silti luettua. Olin muuten kirjautuessani jäsen 1000!
Volvo 940 -94
Solifer 500 Goldie -00

Poissa Rokker

• -Matti Kivistö-
  • Global Moderator
  • KunniaVaanari
  • Vihti, Uusimaa
« Vastaus #16 : 10.03.2010, 12:21:56 »
Iso pläjäys asiattoman tuntuisia käyttäjiä poistettu.
Käyttäjien poisto oikeudet laitettu Rokkerille, mutta jostain syystä ei vaan pelitä, jossain rasti väärässä paikassa ilmeisesti yhä.

Nyttemmin käyttäjät tulevat aina "käsipelillä" hyväksytyiksi joten spämmääjiä ei ole enään ilmaantunut. Ja jos asiaton viesti tai käyttäjätunnus tulee vastaan, ilmoitus minulle tai Rokkerille hetimiten niin palsta pysyy siistinä.

Onnistuin "roplaamaan" itselleni vihdoinkin oikeudet joilla pystyn poistamaan käyttäjiä, joten ilmoittakaa YV:llä jos löydätte käyttäjälistasta jonkun asiattoman.

Käyttäjiä hyväksytään edelleen manuaalisesti käsin. Listalle tulee paljon spämmiyms. botteja varsinkin idästä joten homma on aikaa vievää koska oikeita rekisteröintejä siellä seassa on vain 5-15%. Nyt kun sain laitettua itselleni nuo mainitsemani oikat niin pystyn itse pitämään listan puhtaana eikä tarvitse odottaa että Mijo käy sen välillä tyhjentämässä aisattomista (yleensä sinne on kerääntynyt reilu sata asiatonta).

Vielä kun jotenkin saisin tuon Karavaanarin linkit-ketjun pelittämään niin että Dorotean ja minun oikeudet siellä toimisivat. Näyttäisi vaan olevan lähinnä tietokantaongelma :/

Rokk Oon !
Solifer 6102i -89 + Matkaaja 560 -82/83 | Volkswagen Campingwagen [Westfalia] -76
SFC 114207
LA/CB ch. 7fm/19am: Rokker / KILA49

Poissa Ipsu

• Nettivaanari
  • Satakunta
« Vastaus #17 : 10.03.2010, 20:39:34 »
aisattomista

;D

(Viime öinen oksentaminen on ehkä osallisena siihen että repesin tälle)
Knaus Azur 590TK

Poissa Rokker

• -Matti Kivistö-
  • Global Moderator
  • KunniaVaanari
  • Vihti, Uusimaa
« Vastaus #18 : 10.03.2010, 20:43:45 »
Olipas osuva typo =)

Rokk Oon !
Solifer 6102i -89 + Matkaaja 560 -82/83 | Volkswagen Campingwagen [Westfalia] -76
SFC 114207
LA/CB ch. 7fm/19am: Rokker / KILA49